ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ تریپ
تکنولوژی

استارت آپ پین تا پین به «اسنپ تریپ» تغییر نام داد

گروه اینترنتی ایران با نام IIG نزدیک به 4 سال پیش در کشور شروع به فعالیت کرده و استارتاپ‌های نسبتا مطرحی را راه‌اندازی کرده است. در بین شرکت‌های زیرمجموعه این گروه نام پین تا پین ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۳

گروه اینترنتی ایران با نام IIG نزدیک به 4 سال پیش در کشور شروع به فعالیت کرده و استارتاپ‌های نسبتا مطرحی را راه‌اندازی کرده است. در بین شرکت‌های زیرمجموعه این گروه نام پین تا پین به عنوان پلتفرم خرید آنلاین بلیت هواپیما و رزرواسیون هتل به چشم می‌خورد که چندی پیش خبر از همکاری آنها با مجموعه جدید گروه اینترنتی ایران یعنی زودروم منتشر شده بود. حالا خبر می‌رسد که از چند روز بعد پین تا پین با نام تجاری جدید اسنپ تریپ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اسنپ که اولین سامانه هوشمند تاکسی آنلاین در ایران به شمار می‌رود در بین سایر شرکت‌های مجموعه گروه اینترنتی ایران از محبوبیت و احتمالا درآمد بیشتری برخوردار است، پیش‌تر همکاری نزدیکی را با سامانه زودفود (سفارش آنلاین غذا) آغاز کرده بود که منجر به تغییر نام اسنپ فود این سازمان شده بود.

یک منبع آگاه همچنین به دیجیاتو خبر داده که در راستای فعالیت جدید نام تجاری پین تا پین، این شرکت با سایت فلایتو نیز به تفاهماتی رسیده و قرار است همکاری نزدیک و مشترکی را با هم داشته باشند. سایت فلایتیو برخاسته از یک فروشگاه فیزیکی با سابقه در زمینه خرید و فروش بلیت هواپیماست که کارکردی همچون سایت علی بابا و زورق دارد. همکاری اسنپ تریپ و فلایتیو در زمینه فروش آنلاین بلیت هواپیما بوده و به زودی آغاز خواهد شد.

اسنپ تریپ

خانواده گروه اینترنتی ایران با حمایت ایرانسل آغاز به کار کرده و شامل شرکت‌های بامیلو(بازار اینترنتی ایرانی)، اسنپفود(خرید آنلاین غذا)، زودروم(کرایه اتاق)، اسکانو (خرید و فروش مسکن) و اسنپ (تاکسی آنلاین) است. پیش‌تر شرکتی به نام موزاندو نیز در این گروه فعالیت می‌کرد که در ادامه راه خود با بامیلو ادغام شد.

هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا پین تا پین توسط اسنپ خریداری شده و یا صرفا یک همکاری بین شرکتی صورت گرفته ولی در هر صورت به نظر می‌رسد گروه اینترنتی ایران تصمیم گرفته تا سهم بیشتری از بازار آنلاین گردشگری را داشته باشد. پیش‌تر دو شرکت علی‌بابا و زورق از دیگر شرکت‌های معروف این حوزه با یکدیگر قرارداد همکاری بسته بودند و باید دید که در آینده کدام یک از این شرکت‌ها می‌تواند در بازار گردشگری آنلاین موفق‌تر ظاهر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • fazelium
    fazelium | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

    اسنپ خوبه ها، دمشم گرم، ولی گند میزنه به برند هایی که میخره.
    خدایی "زودفود" خیلی قشنگ تر از "اسنپ فود" بود.
    حالا شرکت رو میخری، چه اصرااااریه اسمتو بذاری روش خب :|

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

      البته اسنپ ادعا میکنه که نه زودفود را خریده و نه بقیه رو. یعنی میگن خریدنی در کار نیست و موضوع به مبحث برندینگ و brand awareness برمیگرده.

      • fazelium
        fazelium | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

        بله. به هر حال کار حرفه ای اونیه که دیجی کالا با فیدیبو کرد. دیگه نیاورد اسمشو تغییر بده به دیجی‌بو !

  • Hamed Ferdosara
    Hamed Ferdosara | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

    البته اسم صحیح فلایتیو است که خواهشمند است در مقاله اصلاح بفرمایید ?

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    خوبه که رقابت هست،

مطالب پیشنهادی