ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه تازه سرفس بوک ۲ با قیمت پایه پنج و نیم میلیون تومان معرفی شد

محصولات خانواده سرفس بوک مایکروسافت از همان ابتدا با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار (بالغ بر شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان) به بازار عرضه شدند. امروز اما این شرکت نسخه تازه ای از سرفس بوک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

محصولات خانواده سرفس بوک مایکروسافت از همان ابتدا با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار (بالغ بر شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان) به بازار عرضه شدند. امروز اما این شرکت نسخه تازه ای از سرفس بوک ۲ را معرفی کرد که قیمت پایه ای برابر با ۱۱۹۹ دلار دارد و به این ترتیب سد قیمت قبلی را می شکند.

مدل جدید این لپ تاپ به یک پردازنده Core i5، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه اس اس دی مجهز است. بنابراین می توان تنها تغییر این دستگاه نسبت به نسخه اصلی اش را حافظه داخلی آن دانست که به نصف تقلیل یافته.

البته بد نیست اشاره کنیم که چیپست Core i5 مورد استفاده در این گجت به نسل هفتم پردازنده های اینتل موسوم به کیبی لیک تعلق دارد، در حالی که تراشه Core i7 آن از خانواده نسل هشتم Kaby Lake R است. این یعنی چیپست Core i5 اینتل دارای دو هسته و Core i7 دارای چهار هسته است. علاوه بر این، مدل های i7 به همراه یک پردازنده گرافیکی اختصاصی GeForce GTX 1050 انویدیا عرضه می شوند که این مشخصه به افزایش قیمت نهایی سرفس بوک ها منجر شده و کمترین قیمت برای محصولات بهره مند از این چیپست ها را به ۱۹۹۹ دلار رسانده.

تنها مشخصه این مدل حافظه داخلی آن است که به نصف مدل پایه تقلیل یافته

امکان انتخاب سرفس بوک ۲ با چیپست های Core i5 یا i7 هم تنها در مورد مدل ۱۳.۵ اینچی آن فراهم است و مدل ۱۵ اینچی صرفا به همراه چیپست Core i7 عرضه می شود که قیمت پایه ای برابر با ۲۴۹۹ دلار (۱۱ میلیون و پانصد هزار تومان) دارد و همراه با پردازنده گرافیکی  GTX 1060 عرضه می شود.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که همزمان با انتشار این خبر مایکروسافت از ارائه نسخه جدید لپ تاپ سرفس همراه با پردازنده Core m3 خبر داد که به لطف این تغییر قیمت پایه برای خرید آن از ۹۹۹ دلار به ۷۹۹ دلار تقلیل می یابد. البته باید اشاره کنیم که این تغییر به کاهش قابل توجه کارایی این محصول می انجامد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M
    M | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    یک درصد از دستگاه های سرفس پرو ۴ که بعد از یکسال با گرم شدن صفحه شان چشمک می زند!

مطالب پیشنهادی