ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش محدود تویوتا پریوس اعلام شد؛ پرفروش ترین هیبریدی جهان

کمپانی تویوتا که به عنوان پرچم دار خودروهای الکتریکی ( هیبرید و برقی ) در دنیا شناخته می شود و در سال ۲۰۱۵ "چالش محیط زیست ۲۰۵۰" را مطرح کرد. چالشی که در آن برنامه و هدف های بلند ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

کمپانی تویوتا که به عنوان پرچم دار خودروهای الکتریکی ( هیبرید و برقی ) در دنیا شناخته می شود و در سال ۲۰۱۵ "چالش محیط زیست ۲۰۵۰" را مطرح کرد. چالشی که در آن برنامه و هدف های بلند مدتی جهت کاهش محیط زیست و انتشار گازهای آلاینده درنظر گرفته شده است.

در سال گذشته میلادی تویوتا با فروش ۱.۵۲ میلیون دستگاه خودروی سبز در سال ۲۰۱۷ علاوه بر تثبیت جایگاه خود بین دیگر رقبا توانست قبل از رسیدن به سال ۲۰۲۰ (سالی که تویوتا فروش ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی را هدفگذاری کرده بود) این تعداد خودرو را بفروش برساند.

تویوتا پریوس

این میزان فروش نسبت به سال ۲۰۱۶ نیز با رشد ۸ درصدی همراه بوده است که استقبال بالا از خودروهای الکتریکی در بین مردم را نشان می دهد. در مجموع نیز پرفروش ترین خودروی الکتریکی تویوتا، پریوس با ۳ میلیون ۹۸۴.۶ هزار دستگاه و پرفروش ترین خودروی برند لکسوس، RX400h و RX450h به میزان ۳۹۱.۶ هزار دستگاه بوده است.

تویوتا تاکنون توانسته بیش از ۱۱.۴۷ میلیون دستگاه از انواع خودروهای الکتریکی را در سراسر دنیا بفروش رساند که این میزان فروش باعث کاهش انتشار بیش از ۹۰ میلیون تن گاز CO2 شده است. ضمن آنکه تویوتا درنظر دارد تا سال ۲۰۲۰ تولید عمده خودروهای تمام الکتریکی را در دیگر کشورها شروع کند.

چین اولین کشوری است که تویوتا برنامه بلند مدتی برای تولید این خودروها در آن درنظر گرفته است و بعد این کشور نوبت هند، ژاپن، آمریکا و قاره اروپا خواهد رسید.

ایرتویا به عنوان عرضه کننده خودرهای تویوتا در کشورمان نیز قیمت و شرایط فروش خرید تویوتا پریوس 2017 را به شرح زیر اعلام کرده است.

بر این اساس برای خریداران دست به نقد، تخفیف 4 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و در شرایط خرید اقساطی نیز کارمزد 0 درصد در پرداخت 10 ماهه و پرداخت سود 15 در شرایط اقساط 24 ماهه در نظر گرفته شده است.

همچینن تحویل خودروها ظرف 25 روز کاری انجام خواهد گرفت و گارانتی سیستم هیبریدی و باتری تویوتا پریوس نیز در راستای جلب رضایت مشتریان برابر با 7 سال یا 200 هزار کیلومتر در نظر گرفته شده است.

قیمت تویوتا پریوس 2017

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی