ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Westworld
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Westworld؛ زندانی از گناهان

بروزرسانی: با توجه به تایید سازنده، بازی Westworld دو روز دیگر به عرضه جهانی می‌رسد. موفقیت بازی های موبایل کار کمپانی های فیلم سازی را راحت کرد. حالا دیگر با هزینه کمتر نسبت به پلتفرم های خانگی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

بروزرسانی: با توجه به تایید سازنده، بازی Westworld دو روز دیگر به عرضه جهانی می‌رسد.


موفقیت بازی های موبایل کار کمپانی های فیلم سازی را راحت کرد. حالا دیگر با هزینه کمتر نسبت به پلتفرم های خانگی بازی های سفارشی می سازند و مهم نیست چه قدر بد باشند، چون بازی به لطف بازاریابی فیلم یا سریال با یک تیر دو نشان را می زند؛ سودآوری می کند و اگر هم توانست افراد بیشتری را به سمت فیلم می کشاند.

استودیوی Behaviour با بازی Westworld نشان داد که دنیای سریال را خیلی خوب می شناسد

با وجود اینکه کمپانی برادران وارنر از پیشگامان همین عرصه است ولی انگار «وست ورلد» (Westworld) از زیر دست آن ها در رفته و بعد از شوکی که Stranger Things: The Game به اینگونه بازی ها وارد کرد، بار دیگر شاهد اثری هستیم که استانداردهای جدیدی را برای عناوینی که از روی فیلم ها یا سریال ها ساخته شده اند به وجود آورده است.

استودیوی Behaviour با بازی Westworld نشان داد که دنیای سریال را خیلی خوب می شناسد و به تک تک جزییات توجه دارد. سازنده می توانست مثل خیلی دیگر از عناوین سریالی، اینجا هم از المان های کلیشه ای سبک استراتژی الهام بگیرد و خودش را راحت کند اما آن ها به سبکی روی آوردند که شاید کمتر کسی به ذهنش می رسید.

westworld android game
وست ورلد آنلاین است و برای تجربه آن نیاز به نرم افزار تغییر آی پی نیست.

البته همین اقدام توسعه دهنده باعث شده تا در نگاه اول بازی خیلی شبیه به ساخته قبلی آن ها یعنی فال اوت شلتر به نظر برسد ولی این احساس بعد از چند دقیقه کاملا از بین می رود. اگر در فال اوت شلتر، بیشتر وقت خود را در پناهگاه می گذراندید و کمتر پای تان را به جهان بیرون بازی می گذاشتید، با Westworld عکس این قضیه اتفاق می افتد.

در بازی Westworld بازیکن زمان زیادی را با ربات ها و میهمانان پارک می گذارند و اغلب به منطقه اصلی سر می زند. بزرگترین تفاوت فال اوت شلتر و Westworld از همین جا نشات می گیرد. سازنده به خوبی از ایده های عنوان قبلی اش الهام گرفته و با تغییراتی که در راستای دنیای Westworld انجام داده، عنوانی متفاوت با فال اوت شلتر ساخته است.

بازی موبایل وست ورلد
بازی اگرچه الماس های زیادی به کاربر می دهد ولی انجام بعضی کارها که زمان زیادی نمی گیرند الماس خیلی زیادی می طلبد.

بازی داستان خود سریال را روایت می کند. در این عنوان مدیریت پارکی وسترنی را دارید که ربات های انسان نما در آن زندگی می کنند و مردم می توانند با پرداخت هزینه ای به پارک سر بزنند، با ربات ها در ارتباط باشند و هر کاری که خواستند انجام دهند.

وظیفه شما یک چیز است: با پیشرفت پارک سرگرمی بیشتری برای میهمانان تان که هزینه زیادی برای ورود به پارک پرداخت کرده اند فراهم کنید. اما چگونه؟ از دیدگاه گیم پلی، بازی به دو قسمت تقسیم می شود. در بخش زیرین بازیکن کارهای مربوط به ساخت ربات ها و برنامه نویسی آن ها را انجام می دهد.

Westworld game
پارک به پنج مکان کلی مختلف تقسیم می شود که در حال حاضر تنها چهار عدد از آن ها در دسترس است و احتمالا برای بخش پنجم باید تا زمان عرضه نسخه نهایی صبر کنیم.

هر اتاق این بخش وظیفه متفاوتی به عهده دارد. ساخت ربات های جدید، ارتقا آن ها، بازیابی ربات هایی که مرده اند یا مقابله با میزبانانی که به خودآگاهی رسیده اند هر کدام در یک اتاق جداگانه انجام می گیرد. بنابراین بسته به کاری که می خواهید انجام دهید باید به بخش مرتبط سر بزنید.

اتاق ها هم با توجه به چیزهایی که در سریال دیده بودیم طراحی شده اند و از این جهت بازی بعضی وقت ها لحظات خوشی که با وست ورلد گذرانده بودیم را یادآوری می کند. این از بخش اول، قسمت دوم به خود پارک مربوط می شود. جایی که باید میهمانان را راضی نگه دارید.

Westworld
جادوی رامین جوادی اینجا هم شنیده می شود. هر قسمت از بازی یک موسیقی متفاوت دارد که همگی از خود سریال هستند. البته سازنده از صداهای اختصاصی هم استفاده کرده تا بخش شنیداری بازی وست ورلد چیزی کم نداشته باشد.

در پارک ساختمان های گوناگونی حضور دارند و هر میهمان بسته به تفریحی که می خواهد داشته باشد به یکی از این مکان ها می رود. بعد از اینکه میهمان وارد ساختمان شد، باید یکی از ربات ها که قابلیت تعامل با او دارد را انتخاب کرده و به سراغش بفرستید.

هر ربات توانایی های متفاوتی دارد. بنابراین نمی توانید یک ربات را همه جا استفاده کنید و هر کدام از آن ها دارای کاربردهای خودشان هستند. بعضی ها در بانک کار می کنند، عده ای کلانتر هستند و تعدادی نقش سارق را دارند. سازنده خیلی خوب توانسته در این بخش تنوع ایجاد کند و نقش های زیادی برای ربات ها وجود دارد.

بازی وست ورلد
با وجود اینکه بازی به اندازه فال اوت شلتر اعتیادآور نیست ولی هنوز کاملا درگیرتان می کند. البته در نسخه بتا «کمی» با کمبود محتویات در لول 10 به بعد رو به رو هستیم و احتمالا برای ورژن نهایی این مشکل بر طرف شود.

البته با پیشرفت ربات ها نه تنها می توانید میزان رضایت مشتریان را افزایش دهید بلکه قابلیت این را دارید تا چند نقش به یک ربات بدهید. احتمالا همین گستردگی زیاد بازی هم در کنار بخش آموزشی کوتاه موجب شود تا در ابتدای بازی کمی گیج شوید ولی نگران این مسئله نباشید. چون خودتان همه چیز را یاد می گیرید.

وست ورلد به طرز عجیبی خوب است. به قدری خوب که حسرت می خوریم چرا برادران وارنر بازی موبایل گیم آو ترونز را به دست یک استودیو کاربلدتر نداد تا با عنوانی جذاب به اندازه وست ورلد طرف باشیم. تا زمان پخش فصل دوم این سریال که 22 آوریل (2 اردیبهشت) هست، بازی وست ورلد معتادتان خواهد کرد.

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ بازی وست ورلد فعلا به صورت محدود برای سوئد، دانمارک، تایلند، مالزی، نروژ و فنلاند عرضه شده است. جدا از استفاده از لینک کمکی می توانید یک راه دیگر هم دارید: ابتدا کچ گوگل پلی را پاک کنید، سپس با وی پی اِن آی پی خود را به یکی از این کشورها تغییر دهید و در نهایت از طریق خود گوگل پلی بازی را بگیرید.

Westworld

Westworld

سازنده: Behaviour Interactive قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 222 / 140 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی