ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیویی منتسب به موبایل یو 12 از HTC منتشر شد

در حالی که بر اساس گزارش ها HTC احتمالاً تصمیمی مبنی بر معرفی تلفن هوشمند جدید در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) ندارد، ولی به نظر می رسد این کمپانی در حال کار روی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۷

در حالی که بر اساس گزارش ها HTC احتمالاً تصمیمی مبنی بر معرفی تلفن هوشمند جدید در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) ندارد، ولی به نظر می رسد این کمپانی در حال کار روی حداقل یک موبایل پرچمدار جدید است، زیرا اخیراً در رویدادی مرتبط با شبکه های مخابراتی 5G موبایلی را به نمایش گذاشته که شاید مدل یو 12 باشد.

متأسفانه HTC بخش بالایی و پایینی این موبایل را با برچسب پوشانده. همچنین قاب پشتی آن پوشانده شده و جزئیات آن مشخص نیست. به همین دلیل نمی توان جزئیات طراحی آن را متوجه شد.

ایوان بلس اعتقاد دارد که این موبایل یو 12 است

با این حال به عقیده ایوان بلس، افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، ظاهراً این موبایل مدل یو 12 این کمپانی است. این تلفن هوشمند در واقع نسل بعدی یو 11 (بررسی دیجیاتو) است که چند ماه قبل معرفی شده بود.

با توجه به آن بخش هایی از این تلفن هوشمند که در ویدیو مشخص است، به نظر می رسد یو 12 از نمایشگری تقریباً بدون حاشیه با نسبت 18 به 9 و اندازه 6 اینچی بهره می برد. به این ترتیب اندازه نمایشگر آن دقیقاً مشابه یو 11 پلاس خواهد بود.

آزمایش سرعت دانلود، احتمال بهره این موبایل از چیپست اسنپدراگون 845 را تقویت می کند

در آزمایش سرعت موبایل مورد بحث، سرعت دانلود 809.58 مگابیت در ثانیه ثبت شده که تقریباً برابر با یک گیگابیت در ثانیه است. به نظر می رسد این سرعت به لطف مجهز بودن یو 12 به چیپست اسنپدراگون 845 حاصل شده؛ چیپستی که از مودم X20 کوالکام بهره می برد و از سرعت دانلود 1.2 گیگابیت در ثانیه روی فناوری LTE پشتیبانی می کند.

بر اساس اعلام نشریه تایوانی «Sogi»، کمپانی تایوانی HTC قصد دارد در سال جاری میلادی از تلفن هوشمند یاد شده رونمایی کند. البته HTC از اعلام نام این موبایل خودداری کرده. به همین دلیل محتمل است که تحت نام دیگری به غیر از یو 12 معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی