ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیکسبی
تکنولوژی

سامسونگ برای راه اندازی اولیه گلکسی S9 از دستیار بیکسبی کمک می گیرد

طبق شواهدی که توسط اعضای انجمن های XDA بدست آمده، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد از دستیار هوشمند بیکسبی برای راهنمایی کاربران در راه اندازی اولیه دیوایس های گلکسی S9 و S9 پلاس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۸

طبق شواهدی که توسط اعضای انجمن های XDA بدست آمده، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد از دستیار هوشمند بیکسبی برای راهنمایی کاربران در راه اندازی اولیه دیوایس های گلکسی S9 و S9 پلاس کمک بگیرد.

ظاهرا یک سری کد پنهان در آخرین بیلدهای اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸ باعث کشف این موضوع شده است. به عبارت دقیق تر، کاربران انجمن های گفتگوی XDA با دستیابی به فایل نصبی SetupWizard توانسته اند که به این موضوع پی ببرند.

از آنجا که راه اندازی اولیه موبایل های سامسونگ در مقایسه با دیوایس هایی مثل پیکسل خیلی سر راست و آسان نیست، احتمالا بهره گیری از راهنمایی های صوتی بیکسبی بتواند راهکار موثری برای تسهیل این کار باشد.

به عنوان مثال احتمال دارد که بتوانید در عوض تایپ کردن پاسخ، به راحتی و از طریق دستورات صوتی مراحل راه اندازی اولیه را تا پایان پیش ببرید. البته باید توجه داشته باشید که منشأ شواهد بدست آمده توسط کاربران XDA صرفا یک بیلد بتا از اندروید اوریو برای موبایل گلکسی نوت ۸ بوده و امکان دارد که شرایط برای گلکسی S9 متفاوت باشد.

با این وجود، تلاش های سامسونگ نشان دهنده آنند که غول کره ای طی مدتی که از انتشار دستیار بیکسبی گذشته ترفندهای جدیدی فرا گرفته که احتمالا چشمه ای از آن ها را در پرچمداران آینده اش به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی