ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه 4.8 تلگرام منتشر شد؛ استریم ویدیوها، حالت شب خودکار و قابلیت های دیگر

ساعاتی پیش نسخه 4.8 تلگرام برای اندروید منتشر شد و در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفت. از جمله قابلیت های مهم این نسخه می توان به استریم ویدیو، حالت شب خودکار یا زمان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۹

ساعاتی پیش نسخه 4.8 تلگرام برای اندروید منتشر شد و در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفت. از جمله قابلیت های مهم این نسخه می توان به استریم ویدیو، حالت شب خودکار یا زمان بندی شده و امکان لاگین کردن در وبسایت های پشتیبانی شده توسط اپلیکیشن اشاره کرد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

استریم ویدیوها

به لطف این قابلیت دیگر نیاز نیست که برای تماشای یک ویدیو آن را از قبل به طور کامل دانلود کنید، بلکه می توانید بلافاصله با کلیک روی ویدیو شاهد استریم و پخش آن باشید. تمامی ویدیوهایی که اخیرا از اپلیکیشن های رسمی تلگرام در محیط این پیام رسان بارگذاری شده اند از این خصوصیت پشتیبانی می کنند.

حالت شب خودکار

با این آپدیت، تلگرام اندروید می تواند به طور خودکار و در واکنش به ساعت یا شرایط نوری ضعیف وارد حالت شب شود تا از چشمان تان محافظت کرده باشد. برای تنظیم تم شب روی حالت خودکار می بایست به تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کرده و از قسمت Theme، گزینه Auto-Night Mode را انتخاب کنید.

جالب است بدانید که حالت شب را می توانید برای فعال شدن به طور دستی هم زمان بندی کنید.

لاگین کردن در وبسایت ها از طریق تلگرام

تلگرام همراه با این نسخه قابلیت جالب دیگری هم اضافه کرده تا بتوانید از طریق یک ویجت، وارد حساب کاربری تان در سایت های دیگر بشوید.

وقتی که نخستین بار از این ویجت استفاده می کنید، از شما شماره تلفن تان درخواست می شود تا تلگرام برایتان یک پیام تأیید بفرستد. با دریافت این پیام حالا تلگرام به مرورگر شما دسترسی پیدا می کند تا بتوانید فقط با دو کلیک به حساب کاربری تان در هر وبسایتی که از این خصوصیت پشتیبانی می کند وارد شوید:

بعد از این کار، صفحه ای مثل عکس بالا برایتان نمایان می شود که در صورت فشردن دکمه Accept، تلگرام نام، نام کاربری و تصویر پروفایلتان در پیام رسان را به وبسایت مورد نظر می فرستد. البته خوشبختانه در این حالت شماره تلفن شما پنهان باقی می ماند.

نکته خوب دیگر این که وبسایت ها می توانند از طریق ربات خود نیز دسترسی لازم برای ورود با تلگرام را برای شما صادر کنند. برای تماشای کلیه وبسایت هایی که از طریق تلگرام به آن ها ورود کرده اید هم باید به بخش تنظیمات و شاخه Privacy & Security مراجعه نمایید.

همراه با اضافه شدن این قابلیت به تلگرام، حالا ربات ها نیز برای شروع پیام دادن نیازی به پیام شما ندارند و می توانند مکالمه را خودشان آغاز کنند. تلگرام 4.8 برای پلتفرم اندروید منتشر شده و به نظر می رسد که تا یکی دو روز آینده شاهد انتشار آن برای دیوایس های iOS هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • rahim kh11
    rahim kh11 | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    چند روز پیش واسه ios اومده بود

  • M
    M | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    مرگ بر این این جاسوس اجنبی!

  • No Name!
    No Name! | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    نمونه های خارجیشم ب گرد تلگرام نمیرسن چ برسه کپی های داخلیش???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی