ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Motion Stills گوگل با پشتیبانی از استیکرهای واقعیت افزوده آپدیت شد

گوگل روز گذشته نسخه اندروید اپلیکیشن ساخت گیف و کلیپ Motion Stills را به ورژن 2 بروزرسانی کرد که مهمترین تغییرش را می توانیم اضافه شدن حالت واقعیت افزوده به اپ بنامیم. اکنون می توانید ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

گوگل روز گذشته نسخه اندروید اپلیکیشن ساخت گیف و کلیپ Motion Stills را به ورژن 2 بروزرسانی کرد که مهمترین تغییرش را می توانیم اضافه شدن حالت واقعیت افزوده به اپ بنامیم. اکنون می توانید از بین شش استیکر واقعیت افزوده دایناسور، بیگانه فضایی، مرغ، ربات و سیاره یکی را انتخاب کرده و آن را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

استیکرهای واقعیت افزوده تنها به نسخه اندروید موشن استیلز اضافه شده اند

از دیگر تفاوت های مهم این آپدیت، بهبود رابط کاربری برنامه است. در نسخه جدید دکمه ضبط و انتخاب حالت ها به نوار سفید رنگ پایین صفحه منتقل شده و به واسطه بخش جدید گالری سریع تر به محتویات گالری موبایل دسترسی دارید، تغییراتی که رابط کاربری برنامه را بهتر و تمیز تر کرده اند.

در نهایت بخش تنظیمات اپ نیز تغییرات مثبتی را به خود دیده و اکنون سریع تر می توان انتخاب های خود برای GIF quality (کیفیت گیف ها) و Repeat shared clips (سرعت کلیپ ها) را دید. همچین گزینه واترمارک به صورت پیش فرض غیر فعال است.

جالب اینجاست با توجه به بررسی کدهای اپلیکیشن توسط Android Police، احتمال دارد در آینده شاهد یکپارچگی موشن استیلز با فیسبوک منیجر هم باشیم. برای دانلود ورژن اندروید برنامه، جدا از گوگل پلی می توانید از این لینک کمکی استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی