ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امسال 157 اموجی جدید برای پلتفرم موبایل منتشر می شود

در روزهای پایانی سال 2017، یونی کد (Unicode) لیستی از 130 اموجی احتمالی جدیدی که به پلتفرم های موبایل می آیند را منتشر کرد. ساعاتی پیش، سرانجام لیست نهایی اموجی های جدید Emoji 11.0 مشخص ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

در روزهای پایانی سال 2017، یونی کد (Unicode) لیستی از 130 اموجی احتمالی جدیدی که به پلتفرم های موبایل می آیند را منتشر کرد. ساعاتی پیش، سرانجام لیست نهایی اموجی های جدید Emoji 11.0 مشخص شد که با توجه به آن 27 اموجی دیگر به لیست قبلی اضافه شده است.

اموجی 11.0 شامل 157 اموجی جدید خواهد بود که در نیمه دوم سال جاری به اندروید و iOS می آیند. نکته جالب اینجاست که برای اولین بار شاهد اموجی هایی با رنگ موهای مختلف و حالت های گوناگون هستیم؛ مو قرمز، سفید، مجعد و حتی اموجی هایی بدون مو.

اموجی 11.0

در این میان می توان به اموجی های پا، سوپرمن یا پرچم دزدان دریایی نیز اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل اموجی ها می توانید به اینجا مراجعه کنید. البته ممکن است تا زمان عرضه نسخه نهایی اموجی 11.0 طرح بعضی از این اموجی ها تغییر نماید.  یونی کد تصمیم دارد تا مشخصات نهایی اموجی 11.0 را همزمان با عرضه یونی کد 11.0 مشخص کند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، یونی کد 11.0 قرار است تا در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد 97) منتشر شود. بد نیست بدانید نسخه 10 استاندارد یونی کد که اواسط سال گذشته منتشر شد 56 اموجی جدید داشت، رقمی که تقریبا یک سوم اموجی های یونی کد 11.0 است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehdi
    Mehdi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

    از هر ایموجی صورت 5 تا ایموجی با رنگ پوست مختلف ساختن واقعا مسخرست!

  • amir nori
    amir nori | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    کاش قابلیتی هم بود که بشه ایموجی های بی مصرف رو پاک کرد بعضی وقتا دنبال یه ایموجی میگردی بس که زیادن پیدا نمیکنی

مطالب پیشنهادی