ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Lean Launcher
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Lean Launcher؛ کلون پیکسل لانچر با آزادی های بیشتر

لانچر اختصاصی پیکسل های گوگل با ظاهر ساده اما قابلیت های کاربردی اش بسیاری را شیفته خود کرده، اما برای تجربه آن فعلا چاره ای ندارید که یکی از پرچمداران گران قیمت گوگل را خریداری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

لانچر اختصاصی پیکسل های گوگل با ظاهر ساده اما قابلیت های کاربردی اش بسیاری را شیفته خود کرده، اما برای تجربه آن فعلا چاره ای ندارید که یکی از پرچمداران گران قیمت گوگل را خریداری کنید.

با این وجود لانچرهایی هم هستند که محیط و بعضی قابلیت های پیکسل لانچر را برایتان شبیه سازی می کنند. یکی از نمونه های خوب این لانچرها Lawnchair بود که چندی پیش به شما معرفی کردیم، و حالا به سراغ نمونه جدیدتری به نام Lean Launcher می رویم که مدت زیادی از انتشارش نمی گذرد.

AmirZ، توسعه دهنده مستقل که سال گذشته اولین کلون پیکسل لانچر قابل نصب روی دیوایس های روت نشده را توسعه داد امسال همان پروژه را تکمیل کرده و Lean Launcher را به صورت متن باز در وبسایت گیت هاب در دسترس عموم کاربران اندروید قرار داده است.

Lean Launcher
Notification Dots به همراه مجموعه خوبی از امکانات شخصی سازی، Lean Launcher را به کلون خوبی از پیکسل لانچر تبدیل کرده اند.

همه چیز در Lean Launcher دقیقا مثل پیکسل لانچر است؛ از ظاهر و انیمیشن ها گرفته تا منوی اپ ها و حتی پکیج های آیکن. اما تفاوت اینجاست که یک سری آزادی هایی به شما داده شده که حتی در پیکسل لانچر هم آن ها را نمی بینید. بگذارید از یکی از بهترین هایش شروع کنیم: امکان برداشتن نوار گوگل از انتهای صفحه.

یکی از اعصاب خرد کن ترین مشکلات پیکسل لانچر اریجینال این است که اجازه برداشتن نوار گوگل در انتهای صفحه را به شما نمی دهد. خوشبختانه در Lean Launcher می توانید با یک اشاره این ویجت را از صفحه بردارید و فضا را برای ویجت های کاربردی تر باز بگذارید.

این موضوع برای ویجت آب و هوا هم صدق می کند. فقط یک لمس طولانی روی صفحه خانه کافیست تا به تنظیمات لانچر هدایت شوید. اینجا گزینه های متعددی برای شخصی سازی می بینید که همگی با داشتن یک سوییچ اختصاصی فعال و غیر فعال می شوند.

Lean Launcher می تواند آیکن های دسکتاپ را سر جایشان قفل کند، نوار جستجوی منوی اپلیکیشن ها را بردارد و کاری کند که افکت Spring ویژه پیکسل را موقع اسکرول کردن اپلیکیشن ها نبینید.

Lean Launcher
با نگه داشتن انگشت روی صفحه، به تنظیمات لانچر می رسید. سوایپ به راست هم شما را مستقیما به صفحه گوگل اسیستنت راهنمایی می کند.

به غیر از این امکان پنهان سازی اپ های بلااستفاده، تنظیم تم تاریک و روشن یا تم اتوماتیک بر اساس والپیپر و نصب آیکن پک های شخص ثالث هم در اختیارتان قرار داده شده. البته Notification Dots هم به عنوان یکی از جذاب ترین قابلیت های اندروید اوریو در Lean Launcher هم حضور دارد که برای افزایش سرعت کار با اپلیکیشن ها فوق العاده کاربردی ظاهر می شود.

اما با تمام این اوصاف باید بگوییم که پیش از دانلود Lean Launcher خیلی سطح انتظارات تان را بالا نبرید چرا که با لانچری در حد و اندازه های نوا یا اکشن لانچر طرف نیستید. نهایت کاری که این لانچر انجام می دهد شبیه سازی پیکسل لانچر روی موبایل غیر گوگلی شماست، هر چند اگر طرفدار سادگی هستید و لانچرهای شلوغ و سنگین را نمی پسندید مطمئنا از کار با آن لذت خواهید برد.

طبق گزارشان کاربران به نظر می رسد که Lean Launcher اکثر موبایل های اندرویدی را پشتیبانی می کند که نکته قوتی برای آن محسوب می شود. هر چند اپلیکیشن هنوز به خاطر مشکلاتی در انتخاب نام پکیج، مجوز حضور در گوگل پلی را نیافته است.

ولی تا آن موقع خوشبختانه می توانید فایل APK این لانچر را به طور مستقیم از لینک زیر دانلود کنید. توجه داشته باشید که برای نصب موفقیت آمیز لانچر لازم است که حتما  از تنظیمات اندروید تیک «نصب از منابع متفرقه» را بزنید.

دانلود فایل نصبی Lean Launcher 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    کلا از اندرویدخالص و گوشی های گوگلی و لانچر و اپ هاش خوشم نمیاد چون قبلا نکسوس5x داشتم دلمو زد زدم شکوندم و هروقت صحبت اندرویدخالص میشه یادش میوفتم و افسوس میخورم تنها خوبیش اینه که دیرتر هنگی میشه و ساده هست سیستم عامل

    • یه نفری.
      یه نفری. | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

      اتفاقا من از رابط آبرنگی سامسونگ و ال جی اصلا خوشم نمیاد.

    • آریا
      آریا | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

      برو دکتر

  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    خیلی سطح انتظارات تان را بالا نبرید چرا که با لانچری در حد و اندازه های نوا یا اکشن لانچر طرف نیستید. نهایت کاری که این لانچر انجام می دهد شبیه سازی پیکسل لانچر روی موبایل غیر گوگلی شماست





    دمت گرم
    میخواستم دانلودش کنم پشیمون شدم


    فقط نووا لانچر

مطالب پیشنهادی