ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

داک DeX Pad سامسونگ
تکنولوژی

افشای تصاویری از داک معرفی نشده DeX Pad سامسونگ برای گلکسی S9

قرار است پرچمداران سال ۲۰۱۸ سامسونگ به همراه برخی از ابزارهای جانبی جدید معرفی و روانه بازار شوند. تصاویر منتشر شده توسط افشاگر معروف ایوان بلس یکی از این ابزارهای جانبی، یعنی داک اتصال DeX ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

قرار است پرچمداران سال ۲۰۱۸ سامسونگ به همراه برخی از ابزارهای جانبی جدید معرفی و روانه بازار شوند. تصاویر منتشر شده توسط افشاگر معروف ایوان بلس یکی از این ابزارهای جانبی، یعنی داک اتصال DeX Pad را به نمایش می گذارند.

همانند DeX Station که سال قبل معرفی شد، DeX Pad نیز این امکان را برای شما فراهم می کند تا موبایل خود را به یک نمایشگر خارجی و دیگر ابزارهای جانبی همچون ماوس و کیبورد متصل نموده و یک رایانه رومیزی کامل را در اختیار داشته باشید.

تفاوت عمده داک جدید با نسل قبل این است که می توانید همزمان از موبایل هوشمند خود به عنوان ترک پد لمسی یا کیبورد مجازی نیز استفاده نمایید. بدین منظور و همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید نحوه قرارگیری گلکسی S9 روی DeX Pad نسبت به گذشته دستخوش تغییر شده تا از این طریق امکان استفاده از آن در هنگام اتصال به داک فراهم شود.

معرفی داک DeX Pad سامسونگ

ضمناً تصویر بالا بار دیگر شنیده های قبلی مبنی بر شباهت بسیار زیاد پرچمداران امسال سامسونگ با نسل قبل از آنها را تایید می نماید. این شباهت دست کم در نمای جلو که بسیار قابل توجه است.

طبق شنیده ها کاربری این ابزار جانبی جدید محدود به پرچمداران ۲۰۱۸ کمپانی کره ای نخواهد بود و دیگر محصولات قبلی این شرکت همچون گلکسی S8، موبایل های سری نوت و احتمالاً سری A نیز قابلیت اتصال و بهره مندی از آن را خواهند داشت.

به احتمال قریب به یقین DeX Pad همزمان با موبایل های گلکسی S9 و +S9 و در حدود ماه مارس (اواخر اسفند یا اوایل فروردین) و با همان قیمت ۱۵۰ دلاری روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sepehr
    sepehr | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

    برا پیش خرید اس ۹ نمیدن اینو؟

مطالب پیشنهادی