ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکتیویژن بیلیزارد با دستینی، اوورواچ و CoD: WW2 رکورد مالی جدیدی را ثبت کرد

جدیدترین قسمت از سری کال او دیوتی در کنار اوورواچ و دستینی 2 به کمپانی اکتیویژن بیلیزارد کمک کردند تا رکورد درآمد خالص سالانه خود را ارتقا دهد. این کمپانی درآمد سه ماهه چهارم و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

جدیدترین قسمت از سری کال او دیوتی در کنار اوورواچ و دستینی 2 به کمپانی اکتیویژن بیلیزارد کمک کردند تا رکورد درآمد خالص سالانه خود را ارتقا دهد. این کمپانی درآمد سه ماهه چهارم و درآمد مجموع سال 2017 خود را گزارش کرده که نشان از وضعیت مناسب اکتیویژن بیلیزارد دارد.

به گفته سران اکتیویژن، دستینی 2 دومین بازی بزرگ کنسولی در آمریکای شمالی بوده و بزرگترین عرضه بازی پی سی در تاریخ اکتیویژن بر اساس تعداد واحدهای توزیع شده را تجربه کرده است.

مدیر بیلیزارد نیز به این نکته اشاره کرد که رویدادهای فصلی و قهرمانان جدیدی برای اوورواچ وجود دارند. اولین فصل سالانه این بازی در 10 ام ژانویه آغاز شد و 10 میلیون بازیکن منحصر به فرد در آن شرکت کردند.

اکتیویژن

بیلیزارد در سه ماه چهارم سال گذشته، 40 میلیون کاربر فعال داشت و این ششمین باری می شد که این بازی در یک دوره سه ماهه، حضور 40 میلیون یا بیشتر، حضور کاربر فعال را تجربه می کند.

بازی Call of Duty: WW2 بر اساس گفته های اکتیویژن پرفروش ترین بازی کنسولی در سال گذشته بوده و در مدت زمانی مشابه نسبت به Call of Duty: Black Ops 3، واحد های بیشتری فروخته است.

این بازی همچنین رکورد فروش بیشترین بازی دیجیتالی در روز اول شبکه پلی استیشن را ارتقا داده است. حال زمزه ها در مورد قسمت بعدی از سری Call of Duty که توسط استودیو Treyarch ساخته خواهد شد، قوت گرفته است و بر اساس این شایعات، به احتمال زیاد با چهارمین قسمت از سری Black Ops طرف خواهیم بود.

از آن جا که کال او دیوتی یک سری سالانه محسوب می شود، ساخته شدن قسمت بعدی از این فرانچایز به دست Treyarch چیز عجیبی نیست.

دیگر بازی این ناشر یعنی یعنی سه گانه Crash Bandicoot که به صورت ریمستر عرضه شد، طبق گفته اکتیویژن پرفروش ترین بازی ریمستر در تاریخ پلی استیشن 4 بوده است.

برای سالی که گذشت، اکتیویژن در انتهای دسامبر آماری از سود خالص 7.02 میلیارد خود منتشر کرد که رکورد بهتری نسبت به رقم 6.61 میلیارد دلاری در زمانی مشابه در سال 2016 محسوب می شود.

بسته های الحاقی و خرید های درون برنامه ای سود 4 میلیارد دلاری را برای این کمپانی در سالی که گذشت به ارمغان آورده اند و این رقم در مورد بازی های موبایلی به 2 میلیارد دلار می رسد.

کمپانی 385 میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه در سه ماهه چهارم سال 2017 داشته که رقم بهتری نسبت به 385 میلیون کاربر در سال گذشته محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی