ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات NowTrendingBot؛ به دنبال ترندها

با قدرت گرفتن شبکه های اجتماعی در میان مردم، دنبال کردن ترندها نیز به یکی از فعالیت های روزمره تبدیل شد. همه ما تقریبا هر روز در اینترنت به دنبال ترندها و اخبار داغ می ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

با قدرت گرفتن شبکه های اجتماعی در میان مردم، دنبال کردن ترندها نیز به یکی از فعالیت های روزمره تبدیل شد. همه ما تقریبا هر روز در اینترنت به دنبال ترندها و اخبار داغ می رویم و هر از گاهی نظر شخصی خودمان را هم در موردشان منتشر می کنیم.

از طرفی با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری مانند تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود گرفتند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر کردند.

یکی از همین مسائل پیدا کردن ترندهای روز در کمترین زمان ممکن بود. از این رو، امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم با معرفی NowTrendingBot از روشی برای تان بگوییم که می توان از طریق آن به صورت یک جا از تمام ترندهای روز با خبر شد.

NowTrendingBot همان طور که از نامش پیداست، وظیفه دنبال کردن و جمع آوری ترندهای روز را برعهده دارد. این ربات با رصد صفحات اجتماعی و جستجوهای گوگل، موضوعات داغ را از دل آن ها بیرون می کشد و در یک جا جمع آوری می کند.

خوبی آن نیز این است که این کار را به صورت تفکیک شده و مجزا برای هر کشور انجام می دهد. یعنی هر کشور ترندهای خاص خود را دارد و کاربران NowTrendingBot می توانند با انتخاب منطقه مورد نظر خود، از موضوعات داغ شده بخش خاصی از جهان با خبر شوند.

به طور کلی NowTrendingBot روزانه به مطالعه موضوعات داغ ۴۵ کشور جهان می پردازد؛ ۴۵ کشوری که متاسفانه ایران جزئی از آن ها نیست. این مشکل بزرگی است. چرا که تلگرام حالا بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی دارد. این آمار خیره کننده ای است که مسلما حتی توسعه دهندگان ربات های خارجی هم باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

نمایی از ربات NowTrendingBot
لیست کشورهای تحت پوشش NowTrendingBot.

با این حال به جز این مورد، NowTrendingBot با مشکل دیگری رو به رو نیست. کارش را خوب بلد است و می داند باید دقیقا چطور آن را انجام دهد. با ورود به صفحه ربات، منویی در اختیارتان قرار می گیرد که چندین ویژگی مختلف را ـ از موضوعات داغ توییتر گرفته تا ویدیوهای پربازدید یوتوب - در خود جای داده.

بسته به موقعیت می توانید هر کدام از این گزینه ها را انتخاب کنید تا لیستی از کشورهای تحت پوشش NowTrendingBot در مقابل تان ظاهر شود. با انتخاب کشور مورد نظر، تمام ترندهای اخیر در لیستی بلند بالا در اختیارتان قرار می گیرد که می توان با انتخاب هر یک، از موضوع آن ها با خبر شد.

در کل NowTrendingBot ربات خوبی است و به جز آن موردی که اشاره شد، مشکل دیگری در آن دیده نمی شود. اما به هر حال، از ویژگی های خوب آن نیز نمی شود گذشت و امیدواریم که در آینده ایران نیز به لیست کشورهای تحت پوشش این ربات اضافه شود.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • developer app
    developer app | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    اگر صلاح دونستن دوستانی که نظر منو میخونن، ربات
    @ijnbot
    رو امتحانش کنن. خودم نوشتم. راجب شعر و ایناس الان، بعدا قراره بهترش کنم. حالا اگه نظری هم داشتین بگین ، میدونم جای پیشرفت زیاد داره ولی بیشتر راجب اصل موضوع ربات نویسی منو نصیحت کنین که چه سمتی برم بهتره.? ? ❤

مطالب پیشنهادی