ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ فانتزی کوچک شده

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Final Fantasy XV Pocket Edition

Final Fantasy XV Pocket Edition

  • بازی آفلاین است

فاینال فانتزی 15 پاکت ادیشن را می توان یک دستاورد عجیب برای اسمارت فون ها نامید. با وجود اینکه خود اسکوئرانیکس گفته بود بازی همان نسخه کنسولی با تغییرات خیلی کم است ولی باز انتظار این همه شباهت بین ورژن پلتفرم های خانگی و موبایل را نداشتیم.

حتی اگر نسخه کنسولی را تجربه کرده باشید باز فاینال فانتزی 15 پاکت ادیشن ارزش بازی  کردن را دارد

تک تک دیالوگ ها، کات سین ها، رفتارهای کاراکترها، روند داستان و موسیقی مشابه فاینال فانتزی 15 بوده و توسعه دهنده هم به قدری از این شباهت ها خوب استفاده کرده که اگر کسی نسخه کنسولی را انجام نداده باشد فکر می کند بازی مختص تلفن های هوشمند است.

Final Fantasy XV Pocket Edition
برای حرکت شخصیت اصلی داستان کافیست روی هر نقطه محیط که می خواهید کلیک نمایید. بد نیست بدانید بازی در ده قسمت عرضه شده که دانلود تمام آن ها با بالاترین کیفیت گرافیکی حدود 8 گیگابیت حجم می خواهد.

خود ما تا اواخر قسمت اول بازی را تست کردیم و تا اینجا به جز بخش خسته کننده رانندگی و بعضی افت فریم ها بازی مشکل دیگری ندارد. البته امیدوارم بودیم سیستم مبارزات بازی همانند بقیه عناوین اکشن نقش آفرینی باشد و با آنالوگ و دکمه ها کار کنید ولی توسعه دهنده در اینجا از سیستم ضربه زدن روی صفحه لمسی استفاده کرده است.

یعنی برای حمله به دشمنان، کافیست روی آن ها کلیک کنید. اگر هم انگشت تان را نگه دارید نوکتیس یک ضربه قدرتمند به حریف می زند. با این وجود همین سیستم هم به قدری جذاب است که بعد از مدتی به آن عادت نمایید. در این بین می توانید از قدرت ها کمک بگیرید، در محیط ها بچرخید، کاراکترها را ارتقا دهید و یا به انجام ماموریت های فرعی بپردازید.

Final Fantasy XV : Pocket Edition

Final Fantasy XV : Pocket Edition

سازنده: Square Enix قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 785 / 361 مگابایت زبان:

Score! Match

Score! Match

  • بازی آنلاین است

بعد از عرضه کلون های آنلاین از روی Score! Hero، دیگر نوبت به خود توسعه دهنده اصلی رسیده بود که دست به کار شود. البته Score! Match به خاطر باگ ها و هوش مصنوعی به نسبت ضعیفش هنوز تا آن عنوان خوبی که انتظار داریم فاصله دارد با این وجود بازی به خاطر ترکیب المان های Score! Hero با بازی های آنلاین همچنان سرگرم کننده است.

اگر در Score! Hero باید با استفاده از مکانیزم خلاقانه «سوایپ» [کشیدن دست روی صفحه] گلزنی می کردید حالا همین کار را رو به رو یک بازیکن واقعی انجام می دهید. در Score! Match هر مسابقه دو دقیقه مفید دارد و اگر نقش تیم حمله را دارید با پاسکاری گل می زنید و در صورتی که تیم مدافع هستید با تکل های به موقع توپ را به دست می آورید.

اگر هم بازی مساوی شد به پنالتی ها می روید تا در آنجا نتیجه مشخص گردد. جدا از مسابقات آنلاین Score! Match، بازی دو تفاوت دیگر با نسخه های قبلی دارد. برخلاف گذشته که در سناریوهای مختلف قرار می گرفتید، اکنون یک مسابقه فوتبال کامل را بازی می کنید و در کنار آن می توانید برای دفاع از تکل نیز کمک بگیرید.

Score! Match

Score! Match

سازنده: First Touch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 148 / 88 مگابایت زبان:

Lost Socks

Lost Socks

  • بازی آفلاین است

چند وقت پیش راجع به احتمال پورت بازی معروف و سخت کاپ هد برای تلفن های هوشمند گفتیم. تا آن موقع که این اتفاق می افتد (البته اگر بیافتد) یک پیشنهاد جایگزین داریم: Lost Socks. بازی که به اعتقاد بعضی ها کاپ هد اسمارت فون ها است، در همان ثانیه های اول نشان می دهد که با مخاطب شوخی ندارد.

در این عنوان رانر، شخصیت داستان خودش حرکت می کند و با چهار آیکون موجود باید او را سالم به خط پایان برسانید؛ دکمه قرمز رنگ برای شلیک با اسلحه سنگین بوده و با دکمه آبی رنگ می توانید با یک اسلحه سبک تر تیراندازی کنید، دکمه سمت چپ نیز برای پرش است و اگر می خواهید به سمت جلو شیرجه بزنید از آیکون بنفش صفحه کمک بگیرید.

سختی زیاد ساخته Power Place به طراحی خوب مراحل آن باز می گردد و پویایی محیط باعث شده تا هر لحظه بازیکن با یک چالش متفاوت رو به رو می شود. اگر یک رانر سخت با مرحله های فراوان و گرافیک رنگارنگ می خواهید Lost Socks بهترین گزینه این هفته است.

Lost Socks

Lost Socks

سازنده: Power Place قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 812 / 600 مگابایت زبان:

Reporter 2

Reporter 2

  • بازی آفلاین است

قسمت اول Reporter با وجود اینکه از لحاظ گیم پلی حرف زیادی برای گفتن نداشت ولی به خاطر گرافیک بالایش توانست یک طعم متفاوت از ترس را به دارندگان اسمارت فون ها بچشاند. در Reporter 2 هم باز جلوه های بصری هستند که حرف نخست را می زنند ولی به نظر می رسد که این بار سازنده روی طراحی معماها بیشتر کار کرده است.

در بازی با پازل های مختلفی سر و کار دارید که هر کدام نیازمند راه حل های مختلف خود هستند. همچنین استفاده از محیط های تاریک بسته که بی شباهت به بازی اوت لست 2 نیستند باعث شده تا بازی نسبت به عنوان قبلی و دیگر عناوین ساخته Igor Migun ترسناک تر شود.

Reporter 2 داستان شخصی را روایت می کند که به طور معجزه آسایی در بیمارستان به هوش می آید و می خواهد پرده از راز دختری که بارها در خواب دیده بردارد. اگر یک دیوایس قدرتمند دارید همین الان Reporter 2 را دانلود کنید، هدفون را روی گوش بگذارید و در چراغ خاموش بازی را انجام دهید.

Reporter 2

Reporter 2

سازنده: Igor Migun قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1000 / 448 مگابایت زبان:

Blocky Snakes

Blocky Snakes

  • بازی آفلاین است

Blocky Snakes اسنیک مدرنی است که پیشتر با نوکیاهای قدیمی دیده بودیم. در اینجا هم کنترل ماری را دارید که با خوردن آیتم های مختلف بزرگ می شود، با این تفاوت که حالا جای اینکه در محیطی بسته بچرخید به سمت جلو حرکت می کنید و رکورد می زنید.

جدا از دکمه های چپ و راست برای تغییر جهت مار، با کلیک روی آیکون وسط که به شکل چندین پیکان هست می توانید سرعت حرکت مار را افزایش داده یا از آن برای نابود کردن موانع رو به رو تان استفاده کنید. اگر یک تجربه خاطره انگیز با حال و هوای امروزی می خواهید Blocky Snakes را از دست ندهید.

Blocky Snakes

Blocky Snakes

سازنده: RebelApes قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37 مگابایت زبان:

Stickman Disc Golf Battle

Stickman Disc Golf Battle

  • بازی آنلاین و آفلاین است

انگار Stickman Skate Battle خیلی به مذاق استودیوی Djinnworks خوش آمده است. آن ها بعد از موفقیت های این بازی، عنوان مشابه دیگری با محوریت ورزش گلف ساختند و حالا هم نوبت به پرتاب دیسک رسیده تا آدمک ها شانسش را با آن امتحان کنند.

مشابه دیگر بازی های آنلاین این استودیو، در اینجا نیز تمرکز روی رقابت های دو نفره است. بنابراین هر بازیکن که با کمترین پرتاب بتواند دیسک را به نقطه مشخص شده بیاندازد برنده مسابقه می شود. البته جدا از بخش آنلاین، بازی قسمت آفلاین هم دارد و آنجا می توانید توانایی های تان را در برابر هوش مصنوعی به چالش بکشید.

Stickman Disc Golf Battle

Stickman Disc Golf Battle

سازنده: Djinnworks GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 405.9 / 98.74 مگابایت زبان:

The X-Files: Deep State

The X-Files: Deep State

  • بازی آفلاین است

بعد از دو سال وقفه، پخش فصل یازدهم سریال X-Files از چند هفته پیش آغاز شد و در این وضعیت شاید تجربه یک عنوان معمایی مشابه بتواند عطش علاقه مندان را برای تماشای قسمت های بعدی افزایش دهد. The X-Files: Deep State عنوانی از سبک Hidden Object است. یعنی در محیط باید اشیا خواسته شده را پیدا کنید..

البته در اینجا توسعه دهنده با تصمیم های داستانی و بعضی مینی گیم ها سعی کرده عنوانش را جذاب تر کند. اگرچه بازی با استقبال منتقدان مواجه نشد ولی امتیازات بالایی را از سوی بازیکن ها دریافت کرد و اگر از علاقه مندان به Hidden Object هستید، پیشنهاد می کنیم نیم نگاهی به این عنوان بیاندازید.

The X-Files: Deep State

The X-Files: Deep State

سازنده: Creative Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 157.7 / 94 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Khanchebemehr
    Ali Khanchebemehr | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

    چرررررت

  • m_sh
    m_sh | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

    فاینال..?

مطالب پیشنهادی