ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی موبایل ZenFone 5 Lite ایسوس
تکنولوژی

افشای تصویری از موبایل ZenFone 5 Lite ایسوس با دو دوربین دوگانه

قرار است چند هفته دیگر و همزمان با کنگره جهانی موبایل در بارسلون کمپانی ایسوس از سری تازه ای از موبایل های هوشمند خود با عنوان ZenFone 5 رونمایی کند. همانند دیگر موبایل های ایسوس، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

قرار است چند هفته دیگر و همزمان با کنگره جهانی موبایل در بارسلون کمپانی ایسوس از سری تازه ای از موبایل های هوشمند خود با عنوان ZenFone 5 رونمایی کند. همانند دیگر موبایل های ایسوس، این سری جدید نیز در قالب چند مدل مختلف روانه بازار می شود. یکی از این مدل ها ZenFone 5 Lite نام خواهد داشت که حالا تصویری تبلیغاتی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

تصویری که در پایین مشاهده می کنید را افشاگر مشهور توییتری ایوان بلس در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشته است. شنیده شده محصول مورد بحث مجهز به یک نمایشگر با رزولوشن ۲۱۶۰×۱۰۸۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و قطر ۶ اینچ خواهد بود.

موبایل ZenFone 5 Lite ایسوس

بدون شک مهمترین ویژگی موبایل ZenFone 5 Lite بهره مندی آن از دو دوربین دوگانه در بدنه پشتی و نمای جلویی است. جالب تر این که بر اساس شنیده ها سنسور به کار رفته در دوربین دوگانه پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و در دوربین جلویی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. به عبارت دیگر کیفیت دوربین سلفی این موبایل از دوربین اصلی آن بیشتر خواهد بود.

از لحاظ طراحی ظاهری مدل Lite شباهت زیادی به نسخه استاندارد سری مورد بحث دارد، اما محل قرارگیری دوربین های دوگانه پشتی به جای گوشه سمت چپ، در وسط و بالای سنسور اثر انگشت جای گرفته اند.

از جنبه سخت افزاری نیز پسوند Lite نشان می دهد که این تلفن هوشمند نسبت به مدل اصلی ZenFone 5 از توان پردازشی کمتر و احتمالاً قیمت پایین تری برخوردار خواهد بود.

موبایل های جدید ایسوس قرار است در روز ۲۷ فوریه (۸ اسفند) به طور رسمی رونمایی شوند. هنوز از تاریخ عرضه آنها به بازار و بازارهای هدف اطلاعاتی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی