ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه تحت وب Android Messages در راه است

اپلیکیشن Android Messages ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که هر چند قابلیت های تازه ای به همراه نداشته، اما با کالبدشکافی وبسایت اندروید پلیس شواهدی در آن یافت شده که از آمدن قابلیت هایی کاربردی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

اپلیکیشن Android Messages ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که هر چند قابلیت های تازه ای به همراه نداشته، اما با کالبدشکافی وبسایت اندروید پلیس شواهدی در آن یافت شده که از آمدن قابلیت هایی کاربردی در آینده خبر می دهند.

یکی از مهم ترین این قابلیت ها تعامل اپلیکیشن با وب خواهد بود، به این صورت که احتمالا بتوان به محتویات اپلیکیشن در رایانه و از طریق مرورگرها دسترسی داشت. البته برای این کار لازم است که میان موبایل و رایانه اتصال برقرار کنید.

به نظر می رسد که گوگل برای این کار همان سیستمی را در نظر گرفته که در اپلیکیشن واتس اپ می بینیم؛ این که وارد وبسایت مشخصی شوید و با اسکن یک QR Code توسط موبایل به نسخه تحت وب Android Messages دسترسی پیدا کنید.

اما قابلیت بعدی، اضافه شدن پشتیبانی از RCS در نسخه های آتی Android Messages است. RCS یک پروتکل جدید برای پیام رسانی است که می خواهد در آینده جایگزین سیستم های قدیمی ای مثل SMS و MMS شود تا بتوانید از طریق سیم کارت فایل های حجیم و تصاویر با کیفیت را برای دیگران بفرستید.

و در نهایت ممکن است که در آینده خدمات پرداخت را نیز در اپلیکیشن پیام رسان گوگل شاهد باشیم. این سیستم ظاهرا برای خرید از فروشگاه های اینترنتی کاربرد خواهد داشت.

برای دانلود آخرین نسخه Android Messages می توانید همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    عالیه .

مطالب پیشنهادی