ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای تازه از موبایل هواوی P20 Plus به همراه برخی مشخصات سخت افزاری

چند وقتی است که شاهد انتشار اطلاعات قابل توجهی از خانواده پرچمدار جدید هواوی، یعنی سری P20 هستیم که قرار است در سه مدل رونمایی و عرضه شود. بعد از مدل P20 Lite، حالا نوبت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

چند وقتی است که شاهد انتشار اطلاعات قابل توجهی از خانواده پرچمدار جدید هواوی، یعنی سری P20 هستیم که قرار است در سه مدل رونمایی و عرضه شود. بعد از مدل P20 Lite، حالا نوبت به افشای اطلاعات مربوط به مدل گران قیمت تر P20 Plus رسیده و رندرهای جدید دستگاه، بریدگی نمایشگر که شباهت زیادی به آیفون 10 دارد و نیز سیستم دوربین سه گانه را به تصویر می کشند.

این تصاویر تازه توسط افشاگر خوش نام صنعت تکنولوژی، ایوان بلس منتشر شده اند و به یکی از دو نسخه آزمایشی هواوی تعلق دارند. بزرگ ترین تفاوت میان این نسخه های پروتوتایپ، در محل قرارگیری دکمه هوم ظاهر می شود: در یکی از نسخه ها دکمه فیزیکی هوم زیر نمایشگر قرار گرفته و در دیگری، اصلاً خبری از دکمه هوم نیست. هنوز مشخص نیست هواوی کدام یک را برای عرضه تجاری انتخاب کرده، اما تصاویر فعلی به مدل فاقد دکمه هوم تعلق دارند.

در حال حاضر انتظار می رود هواوی P20 Plus از نظر طراحی بسیار باریک و بلند قامت باشد و از نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 و حاشیه های اندک بهره ببرد. ایوان بلس در بخشی از اطلاعات اخیر خود، ابعاد دستگاه را نیز افشا کرده که برابر با 155.3x74.2x7.7 میلی متر است و قطر آن با درنظرگیری برآمدگی دوربین به 9.8 میلی متر می رسد.

نمایشگر دستگاه هم حدوداً برابر با 6 اینچ است اما ظاهراً به خاطر بریدگی نمایشگر و خمیدگی های آن، هنوز امکان تعیین دقیق ابعاد وجود ندارد. نکته مهم دیگری که در تصاویر به چشم می خورد جک هدفون است و ظاهراً هواوی هنوز تصمیم به کنار گذاشتن این پورت نگرفته.

اما فارغ از این ها، مطمئناً بزرگ ترین وجه تمایز هواوی P20 Plus نسبت به تمام رقبا، دوربین سه گانه است. هواوی به صورت معمول از دوربین دوگانه در موبایل هایش بهره می گیرد و دوربین ثانویه با لنز مونوکروم، به ثبت تصاویری پر جزییات تر منجر می شود. اما تکلیف دوربین سوم در P20 چیست؟ آیا باید منتظر لنز تله فوتو باشیم؟ یا شاید لنز زاویه عریض؟ این سوالی است که هنوز پاسخی برایش ارائه نشده و احتمالاً باید تا معارفه رسمی هواوی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • I.G.I
    I.G.I | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    از هواوی انتظار داریم بعد اینهمه سال و اینهمه پیشرفتش طراحیشو یکم از ایفون دور کنه...تمام نواوری و تکنولوژی های جدیدش که هیچ ایفونی تا به حال به خودش ندیده رو با این کارش زیر سایه ی اپل میبره

  • saedman1421
    saedman1421 | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    هواوی دیکه داره زیاده روی میکنه دوبین سه گانه جلل خالق
    از واوی خوشم میاد اما نه به اندازه الجی و سونی باید ببینیم پرچمداران این دو شرکت چه جوری هستن مخصوصا الجی وی 30 نمیدونم دلیلش چیه نمیتونم از برند الجی مهاجرت کنم گوشی هاش کار های منو انجام داده تا الان و نیازی ندیدم که نتونه برطرف کنه

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    اسنشال فون يه اشتباهی کرد بعد کمپانی لاکچری و کاسبی مثل اپل این اشتباه رو تکرار کرد حالا هواوی....

  • Aryan_Alone
    Aryan_Alone | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    شاید دوربین سوم ماکرو باشه ((:

  • SasaN
    SasaN | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    هواوی هیچوقت جالب نبوده البته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی