ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش پژو 301 قدیمی ایران ‌‌‌خودرو- بهمن 96

ایران خودرو.شرايط فروش پژو 301 اتوماتيک مدل 2016 از روز شنبه مورخ 96/11/21 تا زمان تكميل ظرفيت را به شرح و با شرايط ذيل اعلام کرده است. توضیحات مهم: - تنظيم صلحنامه در اين بخشنامه قابل ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

ایران خودرو.شرایط فروش پژو 301 اتوماتیک مدل 2016 از روز شنبه مورخ 96/11/21 تا زمان تکمیل ظرفیت را به شرح و با شرایط ذیل اعلام کرده است.

توضیحات مهم:

- تنظیم صلحنامه در این بخشنامه قابل اجرا نیست.

- در صورت بروز تاخیر در تحویل خودرو، امکان انصراف از قرارداد برای مشتری وجود خواهد داشت.

پژو 301 با موتور 1.6 لیتری EC5 عرضه مى شود. خودرو پژو 301 ،یک خودرو سدان در کلاس ابعادی C است که یک خودروی خانوادگی جمع جور و اقتصادی محسوب می شود.

موتور EC5 این خودرو با قدرت 114 اسب بخار در کنار گیربکس 6 سرعته (AT6) تجربه رانندگی دلنشینی را به ارمغان می آورد. این محصول با توجه به استاندارد آلایندگی یورو 6 ،یکی از سازگارترین خودرو های ایران از نظر سازگاری با محیط زیست است.

پژو 301

پژو 301 داراى امکاناتى نظیر، دارای کیسه‌ های هوای جانبی و جلویی و پرده ‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌ های برقی، سیستم سانروف، سنسور پارک عقب و سیستم تثبیت کننده سرعت (کروز کنترل) / سیستم START/STOP است.

این خودرو در رنگ هاى سفید، خاکسترى، مشکى و نقره ای به فررش مى رسد. بهاى کارخانه این خودرو 835,839,451 ریال، پرداخت هاى قانونى و الزامى 113,427,549 ریال و قیمت مصوب فروش 949,267,000ریال است. همچنین موعد تحویل این خودرو 20 روز است.

زمان فعال سازی این بخشنامه: ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 96/11/21 خواهد بود.

گفتنی است که مدل های فعلی پژو 301 از سری قدیمی و قبل از فیس لیفت هستند و با توجه به ورو به صورت وارداتی با قیمت نسبتا بالایی عرضه می شوند اما از سال آینده قرار است تا سری جدید و فیس لیفت شده پژو 301 به صورت مونتاژی به بازار کشور راه یابد و امید می رود که شاهد قیمت گذاری بهتر سری مونتاژی در کشور باشیم.

از این رو شاید بتوان گفت که با قیمت 94 میلیونی نسخه های پیش از فیس لیفت، خرید پژو 301 های وارداتی توجیه چندانی ندارد و شاید انتخاب خودروهایی نظیر سراتو سایپا (حتی به صورت دست دوم) در این بازه قیمتی معقولانه تر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • freemail 99000
    freemail 99000 | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

    توی کل دنیا را بگردی . اینقدر ماشین از رده خارج توی یک کشور تولید نمیشه که اینجا تولید میشه . و اینجا شده آشغال فروشی برند مزخرفی مثل پژو و رنوهای مزخرف تر تولید داچیا ( تندر لگن ) صد رحمت به تولیدات چینی ها البته برندهای همچین مطرحی از چین وارد ایران نمیشه . به غیر از MG و جیلی و در کل ما شدیم مصرف کننده آشغالهای کشورهای غربی . یعنی شدیم ملت ته مونده خور . وسلام. الانم ممکنه به یکسری بر بخوره . واقعیت همیشه تلخ هست .

  • سعید
    سعید | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

    خودرویی اقتصادی با قیمت ۹۴ میلیون
    این الان اقتصادی بود؟!؟!؟!

  • hit
    hit | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    شرکت خودرو سازی که به تحویل یک ماه میگه فوری تکلیفش معلومه وای به کیفیت و تولیداتش

  • hit
    hit | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    ایران خودرو و سایپا اگر مازاراتی هم تولید کنن امکاناتش و کیفیتش در حد همون ۴۰۵ و پرایده ماشین توقف تولید از رده خارج رو یکصد میلیون ماشین گذاشته برای فروش سیستم پایداریesp رو از روش برداشته و هر امکانات دیگه ای رو که یک گزینه واجبه و جزو اپشن نیست

  • علی
    علی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    ? ۹۴ تومن شوخی بود دیگه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی