ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات گسترده ای از بازی Kingdom Hearts 3 منتشر شد [تماشا کنید]

طی رویدادی از کمپانی دیزنی که در کشور ژاپن برگزار شد، این کمپانی تریلر جدیدی را از یکی مورد انتظارترین عناوین تحت نشر خود یعنی Kingdom Hearts 3 منتشر کرد. مدتی می شد که خبر خاصی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

طی رویدادی از کمپانی دیزنی که در کشور ژاپن برگزار شد، این کمپانی تریلر جدیدی را از یکی مورد انتظارترین عناوین تحت نشر خود یعنی Kingdom Hearts 3 منتشر کرد.

مدتی می شد که خبر خاصی در رابطه با این بازی که از تایید ساخت آن چند سالی می گذرد، در فضای مجازی منتشر نشده بود و حال سرانجام اسکوئر انیکس به عنوان سازنده این بازی، تریلری را منتشر کرده که در آن، بخش هایی از گیم پلی بازی به نمایش در می آیند.

در این تریلر، محیط فانتزی و همیشه جذاب سری Kingdom Hearts به نمایش در می آید و به نظر می رسد که محیط این بازی نیز با وجود طراحی انیمیشنی خود، با توجه به قدرت سخت افزاری کنسول های نسل هشتم، بهبود زیادی یافته است.

جدا از نمایش بخش هایی از بازی به صورت سینمایی، جزییاتی از گیم پلی بازی نیز در این تریلر مشخص می شود. سفینه ای با نام Gummi در بازی حضور خواهد داشتکه امکان سفر میان نقاط مختلف Kingdom Hearts 3 را فراهم می کند.

همچنین طبق گفته اسکوئر انیکس قرار است تا با سیستم مبارزات پیشرفته و غنی تری نسبت به نسخه های پیش این سری روبرو باشیم.

طبق اطلاعاتی که اسکوئر انیکس منتشر کرده است، Kingdom Hearts  جدید یک پروژه کاملاً جدی برای این کمپانی محسوب می شود، به طوری که تمامی کارمندان استودیو اوساکا در حال کار روی این بازی هستند و در کنار آن، حتی 100 کارمند از شعبه ژاپن استودیو این کمپانی نیز برای ساخت بازی به تیم اوساکا ملحق شده اند.

سری Kingdom Hearts در دو نسخه قبلی خود در نسل ششم بازی های ویدیویی، با استقبال زیادی از سوی منتقدان و کاربران روبرو شد. باید منتظر ماند و دید که آیا طولانی شدن روند ساخت سومین نسخه از این سری، جواب داده و هواداران مشتاق را راضی خواهد کرد یا خیر.

این بازی در سال 2018 میلادی برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات مشخصی از نسخه پی سی این بازی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

    خوبه واقعا جای بازیهای خوب بچه گونه و دخترونه تو کنسولا و حتی pc خالیه،میخوای چندتا بازی برا بچه بگیری همش از +12 +16 +18 شروع میشه

مطالب پیشنهادی