ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه اندروید بازی Street Fighter IV کمتر از یک ماه دیگر عرضه می شود

عرضه Street Fighter IV: Champion Edition برای iOS یکی از غیر مورد انتظارترین اتفاقاتی بود که سال گذشته دیدیم. کپکام در سال 2010 و بعد از موفقیت های زیاد استریت فایتر 4 (Street Fighter IV) ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

عرضه Street Fighter IV: Champion Edition برای iOS یکی از غیر مورد انتظارترین اتفاقاتی بود که سال گذشته دیدیم. کپکام در سال 2010 و بعد از موفقیت های زیاد استریت فایتر 4 (Street Fighter IV) روی پلتفرم های خانگی، بازی را به آی دیوایس ها آورد و با وجود پشتیبانی حدودا دو ساله اما دیگر بروزرسانی برای آن منتشر نکرد و بازی فراموش شد.

انتظار می رفت بعد از عرضه استریت فایتر 5 و افزایش قدرت اسمارت فون ها، آن ها پورت این نسخه جدید را روی تلفن های هوشمند عرضه کنند ولی باز چند ماه پیش شاهد یک ورژن دیگر از قسمت چهارم بازی با نام Street Fighter IV: Champion Edition بودیم که اتفاقا با بازخوردهای مثبت بازیکن ها رو به رو شد.

حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده به زودی نوبت به دارندگان دیوایس های اندرویدی می رسد تا بازی را تجربه کنند. چند روز پیش کپکام پیش ثبت نام (pre-register) این عنوان را آغاز کرد و اعلام نمود که تا پایان ماه میلادی جاری بازیکن ها می توانند نسخه اندروید را دانلود نمایند.

Street Fighter IV
نسخه بتا بازی روی اندروید مشکلات زیادی داشت و امیدواریم در نسخه نهایی برطرف شده باشند.

برخلاف نسخه iOS، به نظر می رسد که بازی یکی دیگر از شخصیت های محبوب دنیای استریت فایتر را با نام Dan Hibiki دارد که با احتساب آن تعداد مبارزین ورژن اندروید به رقم 32 می رسد. بازیکن ها می توانند در بخش آرکید با هوش مصنوعی جنگیده یا در قسمت آنلاین توانایی هایشان را به بقیه بازیکن ها به رخ بکشند.

با وجود اینکه نسخه اندروید بازی به رایگان عرضه می شود ولی برای دسترسی به تمام قسمت ها باید 4.99 دلار بپردازید. در ورژن رایگان تنها شخصیت ریو آزاد است و با آن می توانید به مبارزه با هوش مصنوعی بپردازید. نسخه iOS بازی Street Fighter IV: Champion Edition هم اکنون با قیمت 1.99 دلار در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

    این بازی با اون دکمه های ترکیپیش چه خاطراتی داشتیم

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

    گرافیکش و کنترلش اصلا به درد نمیخوره به شخصه منتظره شادو4 و نینجا اشی 2 هستم

    • Silencer
      Silencer | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

      عزیز شادو فایت 3 همین الان هم یک شاهکار به تمام معناست و هیچ رقیبی در رده خودش توی دستگاه های موبایل نداره و گرافیک در حد کنسول روی موبایل به کاربر میده، شما چطور از شادو3 که هنوز فول چپتر نشده و فعلا در اوایل راه هست پریدی به شادو فایت 4؟ مگر شادو فایت 3 چی کم داره که شمارو راضی نکرده که منتظر شادو فایت 4 هستی از همین الان؟! طبیعت بازی چیزی جز سرگرمی و لذت از فضای بازی نیست، پس بجای انتظار کشیدن برای این نسخه و اون نسخه، بازی رو نصب کن و در وقت آزادت ازش لذت ببر. منتظر چپتر 4 بودن انتظار منطقی هست اما ورژن 4 خیلی دیگه تخیلیه چون باید نا یک سال دیگه صبر کنی.

  • amir nori
    amir nori | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

    عکسی که گزاشتین مال بازی تیکن هست

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

    انلاینه یا افلاین ?

مطالب پیشنهادی