ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران از مشکل ور آمدن لایه بالایی محافظ نمایشگر Moto Z2 Force خبر می دهند

نمایشگر ShatterShield مورد استفاده در موبایل Moto Z2 Force، از سیستمی 5 لایه استفاده می کند که مقاومت پنل AMOLED را به شکل چشمگیری در برابر ترک خوردن افزایش می دهد. هنگامی که این اسمارت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

نمایشگر ShatterShield مورد استفاده در موبایل Moto Z2 Force، از سیستمی 5 لایه استفاده می کند که مقاومت پنل AMOLED را به شکل چشمگیری در برابر ترک خوردن افزایش می دهد. هنگامی که این اسمارت فون به بازار آمد، برخی کاربران از خط و خش های پدید آمده روی لایه بیرونی شکایت کردند. حالا به نظر می رسد مشکلی تازه گریبان گیر کاربران شده و برخی دارندگان Moto Z2 Force، از کنده شدن لایه رویی سیستم ShatterShield خبر می دهند.

کاربران می گویند لبه های لایه بالایی محافظ نمایشگر، در کناره های دکمه اثرانگشت و نیز چهار گوشه دستگاه بعد از مدتی ور می آید. یکی از نظریه های فعلی اینست که بالا رفتن حرارت دستگاه به هنگام شارژ -خصوصاً زمانی که یک ماژول Moto Mod به دستگاه متصل است- سبب بروز این مشکل می شود.

کمپانی موتورولا در حاضر از وجود این مشکل ابراز آگاهی کرده و در بیانیه خود می گوید گرچه هزینه تعویض این لایه محافظ به صورت معمول برابر با 49.99 دلار است، از آن جایی که این مشکل ظاهراً ارتباطی به کاربران نداشته و ضمناً افراد زیادی را تحت تاثیر قرار نداده، از دریافت این هزینه صرف نظر می کند.

به بیان دیگر، افرادی که با ور آمدن لایه محافظ نمایشگر Moto Z2 Force مواجه هستند می توانند همین حالا با پشتیبانی موتورولا تماس گرفته و بعد از مراجعه به یکی از مراکز تعمیر این کمپانی، مشکل خود را به رایگان حل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

    ماشالله توی ایران شرکتای اپل و گوگل و مایکروسافت و موتورولا پشتیبانی پس از فروش خوب و نمایندگی های مجاز دارن هه هه هه

مطالب پیشنهادی