ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس - پیش از رونمایی
تکنولوژی

تصاویر قاب های رسمی گلسی اس 9 منتشر شد

در دو هفته آتی شاهد معرفی موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 سامسونگ خواهیم بود. در کنار آنها قرار است تعدادی لوازم جانبی برای آنها نیز معرفی شود که قاب هایی که اخیراً تصاویری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

در دو هفته آتی شاهد معرفی موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 سامسونگ خواهیم بود. در کنار آنها قرار است تعدادی لوازم جانبی برای آنها نیز معرفی شود که قاب هایی که اخیراً تصاویری از آنها منتشر شده در این میان خواهند بود.

در بین قاب های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دو مدل جدید در سری گلکسی اس به چشم می خورند: «Hyperknit» و «Protective Standing Cover».

به نظر می رسد جنس مدل هایپرنیت بافت دار باشد. همچنین بر اساس مشخصاتی که روی این قاب درج شده، سبک وزن خواهد بود. قاب مذکور در رنگ های قرمز و خاکستری ارائه می گردد.
برای آن دسته از کاربرانی که در پی قاب مستحکم تری هستند، مدل دوم که پیش از این برای گلکسی نوت 8 نیز ارائه شده بود، در نظر گرفته شده است. این قاب از استاندارد نظامی «MIL-STD-810G-516.7» بهره می برد. به این ترتیب در مقابل سقوط از ارتفاع 1.5 متری، گرد و غبار و دمای شدید نیز از تلفن هوشمند محافظت می کند. همچنین پایه ویژه ای برای قرار گرفتن به صورت افقی روی میز برای آن در نظر گرفته شده که امکان مشاهده آسان ویدیو را فراهم می آورد. این قاب در رنگ های مشکی و نقره ای ارائه می گردد.
در تصاویر منتشر شده قاب «Clear View Standing Cover» به چشم می خورد که پیش از این مشابه آن برای موبایل های گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و نیز گلکسی نوت 7 ارائه شده بود. این قاب در رنگ های آبی، طلایی و بنفش عرضه می گردد. انتظار می رود این قاب مشابه با مدل های عرضه شده برای موبایل های پیشین، زمان تنظیم شده برای ساعت زنگ دار را در طول شب نمایش دهد.
قاب دیگر از جنس آلکانترا و در رنگ های مشکی، آبی، سبز نعنایی و قرمز است؛ جنسی که لمس آن حسی شبیه به جیر را القا می کند. این قاب از چیپ ویژه NFC بهره می برد و مشابه آن اولین بار برای گلکسی اس 8 ارائه شد.
قاب «LED View Cover» امکان نمایش اعلان ها، تماس، میزان باتری و ساعت را از طریق LED های قرار گرفته در زیر پوشش رویی نمایشگر فراهم می کند و در رنگ های بنفش و احتمالاً مشکی ارائه می گردد.
در نهایت قاب سیلیکونی از سوی سامسونگ در رنگ های آبی، خاکستری و صورتی ارائه می شود.

انتظار می رود تمامی قاب های مذکور برای هر دو موبایل گلسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس روانه بازار شود. البته احتمالاً رنگ های دیگری نیز برای برخی از این قاب ها در نظر گرفته خواهد شد.

یادآوری می کنیم که سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در 6 اسفند ماه سال جاری، تنها یک روز قبل از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی