ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Toyota-C-HR_US-Version
خودرو

جشنواره خرید طلایی ایرتویا ویژه نوروز 97

در پی وقوع شرایط جدید در بازار خودروهای وارداتی به نظر می رسد که شرکت های وارد کننده دربازار داغ شب عید، راهی جز فروش خودروهای خود با قیمت های غیر قطعی ندارند. ایرتویا به ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

در پی وقوع شرایط جدید در بازار خودروهای وارداتی به نظر می رسد که شرکت های وارد کننده دربازار داغ شب عید، راهی جز فروش خودروهای خود با قیمت های غیر قطعی ندارند.

ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا به مناسبت فرارسیدن عید نوروز شرایط فروش جدیدی را با نام "جشنواره خرید طلایی" آغاز کرده است.

در بخشنامه فروش جدید ایرتویا، که مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ خودروهای تویوتا در آن عرضه می شوند امکان خرید، راوفور با پیش پرداخت ۱۴۰ و ۱۵۰ میلیون تومان، C-HR با پیش پرداخت ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان و پریوس با پیش پرداخت ۷۰ میلیون تومان برای مشتریان محترم میسر است.

همچنین در جشنواره خرید طلایی ویژه نوروز ۹۷ ایرتویا،تخفیف های ویژه تسویه نقدی از ۳ تا ۶ میلیون تومان برای خریداران محترم درنظر گرفته شده است.

ضمن آنکه خریداران محترم می توانند در شرایط ویژه تسویه اعتباری از تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی برای راوفور، ۴۸ میلیونی تومان برای C-HR و ۶۰ میلیونی تومان برای پریوس استفاده کنند.

نکته بسیار مهم در این بخشنامه نرخ تسهیلات بدون کارمزد، سود مشارکت ۱۸ درصد به همراه سود انصراف ۱۷ درصد برای تمامی خودروها است که ارقامی مناسب در مقایسه با سود بانکی 15 درصدی به حساب می آیند.

قیمت نهایی خودروها در زمان تکمیل وجه مشخص خواهد شد و زمان تحویل خودروهای راوفور و پریوس اردیبهشت و زمان تحویل C-HR خرداد ۹۷ می باشد.

لازم به ذکر است در کنار جشنوار خرید طلایی، خریداران محترم همچنان می توانند از شرایط فروش مشارکتی، نقدی و اقساطی محصولات تویوتا طبق روال سابق بهرمند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده بخشنامه فروش کلیک نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sina.z
    sina.z | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

    رپورتاژ آگهی

مطالب پیشنهادی