ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس فون مایکروسافت احتمالا همراه با اسنپدراگون 845 عرضه می شود

طرفداران دیوایس های سری سرفس مایکروسافت، از مدت ها پیش منتظر عرضه موبایل سرفس فون بوده اند و شایعاتی که اخیراً درباره این دستگاه منتشر شده اند، احتمالاً یک بار دیگر آتش امید را در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

طرفداران دیوایس های سری سرفس مایکروسافت، از مدت ها پیش منتظر عرضه موبایل سرفس فون بوده اند و شایعاتی که اخیراً درباره این دستگاه منتشر شده اند، احتمالاً یک بار دیگر آتش امید را در دل آنها شعله ور می کنند. بنابر گزارش های تازه، موبایل تاشوی مایکروسافت از چیپست اسنپدراگون 845 بهره مند بوده و با نام رمز «آندرومدا» شناخته می شود.

در شایعات آمده که نخستین مدل های آزمایشی دستگاه همین حالا برای تست در اختیار شرکای مایکروسافت قرار گرفته و ضمناً باید منتظر پورت ARM «ویندوز 10 کور» به همراه پوسته دسکتاپ تازه معرفی شده Polaris باشیم. استفاده از Windows 10 Core و پولاریس به این معناست که دستگاه احتمالاً از رابط کاربری خاصی بهره می برد که در شرایط درست، عملکردی شبیه به دسکتاپ و لپ تاپ خواهد داشت.

اگرچه چیپست های اسنپدراگون کوالکام از قابلیت شبیه سازی فرمان های x86 بهره مند هستند، هنوز هیچ اشاره ای به امکان اجرای اپلیکیشن های Win32 روی دیوایس آندرومدا نشده است و در واقع، همه چیز برعکس این موضوع را نشان می دهد. ویندوز 10 کور و پولاریس هر دو بر اپلیکیشن های پلتفرم فراگیر ویندوز متمرکز هستند. اما حتی اگر آندرومدا واقعاً با Win32 سازگاری داشته باشد هم کماکان نمی تواند جای لپ تاپ را برای بسیاری از کاربران پر کند.

برای یادآوری باید گفت که ایسوس و اچ پی در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، از لپ تاپ هایی مبتنی بر ویندوز 10 رونمایی کردند که به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز هستند و به راحتی کدهای x86 را به اجرا در می آورند. البته لپ تاپ های دو کمپانی، به صورت پیش فرض از Windows 10 S بهره می برند که تنها با اپلیکیشن های پلتفرم فراگیر ویندوز سازگار است، اما امکان آپگرید آنها به ویندوز 10 پرو و استفاده از شبیه ساز x86 اسنپدراگون 835 نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    من به شخصه خاطره بد از گوشیش دارم و حرکاتشو قبول ندارم کلادست به ول کنش خوب هست

مطالب پیشنهادی