ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی P20 پلاس بیرون زدگی نمایشگر و حاشیه‌‌هایی اندک خواهد داشت

اخیراً تصویری  از یک تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که احتمال می‌رود به هواوی P20 پلاس تعلق باشد. این عکس که توسط بلاگ تکنولوژی Android Hits لو رفته، موبایل یاد شده را در یک ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۹

اخیراً تصویری  از یک تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که احتمال می‌رود به هواوی P20 پلاس تعلق باشد. این عکس که توسط بلاگ تکنولوژی Android Hits لو رفته، موبایل یاد شده را در یک بسته بندی مخصوص نشان ‌می دهد و به همین خاطر است که قانونی و رسمی بودن تصویر مذکور زیر سوال می‌رود. هرچند خصوصیات این موبایل بسیار به مشخصات ذکر شده برای هواوی P20 پلاس شباهت دارد.بر اساس تصویر منتشر شده، کمپانی چینی هواوی بار دیگر قصد دارد پرچمدار بعدی خود را با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و البته کمترین حاشیه‌های ممکن طراحی کند. بدین ترتیب موبایل P20 به قدری بزرگ خواهد بود که بتواند در دسته‌بندی فبلت‌ها نیز قرار بگیرد. نکته مهم اینجاست که برخلاف سری میت 10،  هواوی P20 و P20 پلاس قرار است از بیرون زدگی نمایشگر‌ نیز برخوردار باشند.

این خصوصیت پرچمدار بعدی هواوی به نوعی یادآور نمایشگر در آیفون 10 است اما ظاهرا قرار است اندکی باریک تر باشد تا فضای کمتری از نمایشگر را اشغال نماید. هنوز مشخص نیست که هواوی چگونه می‌خواهد این شکل نامتعارف را روی پرچمدار آتی اش پیاده سازی نماید و کاربران را که به تماشای تمام صفحه محتوا روی فبلت هایشان عادت دارند، مجاب به خرید آن نماید. البته ممکن است اجازه انتخاب میان گزینه‌های نمایشی متفاوتی در اختیار کاربران قرار گیرد.

شایعه شده که هوآوی P20 و P20 پلاس قرار است آرایه‌ای متشکل از سه دوربین را در پنل پشتیشان داشته باشند که با کمک هم رزلوشنی ۴۰ مگاپیکسلی را فراهم آورند. علاوه بر این گفته می شود که این دوربین ها قادر هستند زوم هیبریدی 5x را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند. سیستم تصویربرداری یاد شده توسط کمپانی Leica طراحی و ساخته شده که چند سالی است همکاری‌های زیادی با هواوی داشته است.

چند وقت پیش هواوی با ارسال دعوت‌نامه‌هایی متفاوت اعلام کرد که قصد دارد هفتم فروردین ماه سال آینده از موبایل‌های هواوی P20 و P20 پلاس در شهر پاریس رونمایی کند تا از همهمه‌ی معرفی پرچمداران سری اس 9 سامسونگ که قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا معرفی شوند، در امان بماند. با این اوصاف احتمال دارد این مدل‌ها تا اواسط اردیبشهت سال آینده به بازار عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • irani hastam
    irani hastam | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    :digi: مقایسه جی ال ایکس شاهین با سامسونگ جی 7 پرو
    http://www.upsara.com/images/z26_presentation1.jpg:digi:

    • 007
      007 | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

      پخ یدی

  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    اگه بریدگی قشنگ باشه مشکلی باهاش ندارم بریدگی آیفون از خوشگلیش کم میکرد

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    من پی ۱۰ پلاس رو دارم اما راضی نیستم

  • علیرضا عابدی
    علیرضا عابدی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    فورس تاچ و حاشیه بالای صفحه رو از اپل کپی کرد و دو دوربینه بودن هرگز

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    هواوی اوج اصالت رو با این سری گوشیهاش نشون میده .. خاک تو اون سرش .. اون موقع که شایعه بود اپل قراره از فورس تاچ استفاده کنه زودتر خواست پیش دستی کنه و به صورت خیلی ناپخته و به درد نخور روی mate s قرارش داد .. زمانی که شایعه بود اپل قراره گوشیهاش رو با دو تا دوربین بده فوری پیش دستی کرد و p9 رو با دوربین دوگانه و کارکرد عجیب و غریب به بازار داد .. اینم از این ... البته منکر پیشرفتهاش نیستم اما حیفه برای همچین شرکت قدرتمندی بیافته دنبال اپل اونم به این شیوه تابلو

مطالب پیشنهادی