ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چرا نباید پشت یک موتور جت قرار گرفت [تماشا کنید]

بر اساس یک باور عمومی جا افتاده میان مردم همه می‌دانند که نباید پشت موتور جت روشن قرار گرفت اما سوال اینجاست که آیا کسی تا کنون دست به چنین کاری زده تا نتیجه اش را ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

بر اساس یک باور عمومی جا افتاده میان مردم همه می‌دانند که نباید پشت موتور جت روشن قرار گرفت اما سوال اینجاست که آیا کسی تا کنون دست به چنین کاری زده تا نتیجه اش را ببیند؟

از آنجایی که هنوز افرادی هستند که این باور را قبول ندارند و ممکن است مانند خوردن مواد شوینده‌ی تاید، دست به چنین ریسک‌هایی بزنند، کانال یوتوب Hacksmith ویدیویی در این باره منتشر کرده است.

این تولید کنندگان محتوای ویدیویی سعی کردند تاثیرِ قرار گرفتن یک انسان در برابر یک موتور جت فعال را شبیه سازی کنند تا ببینند این موتور قادر است چه بلایی بر سر و صورت یک انسان بگذارد.

به همین علت یوتوبر‌های کانال مذکور صورت یک مانکن زامبی شکل را که با لاتکس پوشیده شده بود، به عنوان جایگزین سر انسان پشت یک موتور جت قرار دادند.

نتیجه این آزمایش بسیار ترسناک بود. طی چند ثانیه‌ تمام صورت این مانکن متلاشی شد و آثاری از آن روی اسکلت باقی نماند. این اتفاق مهر تاییدی بر باور عمومی یاد شده زده و سوالی در ذهن کاربران پیش آورد که یک شخص چقدر باید احمق باشد که بخواد خود را در برابر چنین نیرویی قرار دهد. البته دنبال کنندگان سری فیلم‌های پرطرفدار مارول باید نگران شخصیت‌های محبوبشان باشند تا خدای نکرده لحظه‌ای به مرد آهنی که از چند موتور جت برخوردار است نزدیک نشوند چرا که ممکن است طی چند ثانیه تمام صورتشان را از دست بدهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی