ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اولین ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 9 را منتشر کرد [تماشا کنید]

گلکسی اس 9 یکی از مورد انتظار ترین موبایل هاییست که به زودی در جریان نمایشگاه MWC امسال معرفی می شود و کمپانی کره ای به تازگی سه تیزر کوتاه را برای به رخ کشیدن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۳

گلکسی اس 9 یکی از مورد انتظار ترین موبایل هاییست که به زودی در جریان نمایشگاه MWC امسال معرفی می شود و کمپانی کره ای به تازگی سه تیزر کوتاه را برای به رخ کشیدن قابلیت های برجسته آن منتشر کرده است. این سه ویدیو که در اکانت رسمی سامسونگ موبایل کره جنوبی در یوتوب قرار گرفته، بر سه ویژگی اصلی گلکسی اس 9 تمرکز دارد.

اولین تیزر که در زیر می بینید، قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن (ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ فریم بسیار بالا) را نشان می دهد، تقریباً شبیه به آنچه در پرچمداران اخیر سونی دیده ایم. البته امیدواریم مدت زمان ثبت ویدیو با نرخ فریم بالا در گلکسی اس 9 بیشتر از موبایل های سونی باشد.

دومین ویدیو یکی دیگر از ویژگی های کلیدی گلکسی اس 9 در حوزه تصویربرداری یعنی ثبت عکس های حرفه ای در نور کم را نشان می دهد که به لطف تغییر میزان گشودگی دیافراگم تا حداکثر ضریب اف 1.5 محقق می شود. این ویژگی تاکنون در دنیای موبایل سابقه نداشته است.

نهایتاً به ویدیوی سوم می رسیم که ایموجی های سه بعدی را در گلکسی اس 9 به تصویر می کشد. با استفاده از این فناوری (همانند آیفون X) کاربران می توانند آواتارهای متحرک سه بعدی از خودشان بسازند و در محیط های مختلف از آنها استفاده کنند.

این سه ویژگی پیشرفته را پیش از این در شایعات مربوط به گلکسی اس 9 شنیده بودیم و حالا با این تیزرها می توان به صحت آنها اطمینان داشت. طبق اعلام رسمی سامسونگ، مراسم رونمایی از این موبایل پرچمدار تحت عنوان Galaxy Unpacked روز یکشنبه ششم اسفند (25 فوریه) برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

    مبایل پوچی دیگر از سرزمین بنجل سازان و کپی کاران حرفه ایی چشم بادامی موزی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی