ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر ارشد واحد توسعه‌ بیکسبی به گوگل پیوست

مدیر ارشد فناوری (CTO) اسبق سامسونگ توسط گوگل استخدام شد. این شرکت مستقر در مانتین ویو قصد دارد رهبری پرو‌‌ژ‌ه‌های اینترنت اشیای آلفابت را به این فرد بسپارد. به گزارش سایت ZDNet، مدیر ارشد فناوری اسبق ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

مدیر ارشد فناوری (CTO) اسبق سامسونگ توسط گوگل استخدام شد. این شرکت مستقر در مانتین ویو قصد دارد رهبری پرو‌‌ژ‌ه‌های اینترنت اشیای آلفابت را به این فرد بسپارد.

به گزارش سایت ZDNet، مدیر ارشد فناوری اسبق سامسونگ «Injong Rhee» دیروز با عنوان شغلی کارآفرین مقیم به شرکت مادر گوگل پیوست.

این مدیر ارشد که در سال ۲۰۱۱ میلادی به سامسونگ پیوسته بود، روی پروژ‌ه‌های مهم زیادی نظیر پلتفرم امنیتی آن به نام ناکس، سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی و دستیار دیجیتالی بیکسبی کار کرده است.

به گزارش ZDNet، مدیر سابق واحد توسعه بیکسبی یکی از افراد کلیدی در خرید شرکت آمریکایی Joyent بود که در حوزه‌ی حافظه‌های ابری فعالیت می کرد چرا که به باور وی سرویس‌های نرم‌افزاری جدید کمپانی سامسونگ در آن زمان نیاز به گستره‌ی وسیعی از حافظه‌های ابری داشتند.

او همچنین سرپرست تیم اول R &D سامسونگ بود که بر توسعه‌‌ی نرافزار‌‌ها و سرویس‌های گوناگون نظارت کرده و همچنین مسئولیت رهبری پروژه‌ی دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت کره‌‌ای را نیز برعهده داشته است. از این رو برخی سایت ها حتی به وی لقب رهبر بیکسبی داده‌اند.

وی با موی بلند و سبک صحبت مستقیمش، از شخصیت‌های منحصر به فرد میان مدیران ارشد سامسونگ به حساب می‌آمد و تخصصش در زمینه‌ی نرم‌افزار موجب شده بود که بتواند پس از استخدام به جایگاه‌های کلیدی‌تری در این شرکت دست یابد. دستاورد‌های وی در حوزه‌ی نرم افزار به شدت توسط مدیران شرکت کره‌ای قابل احترام بود. هرچند که این غول صنعت تکنولوژی بیشتر به علت تولید سخت افزار‌های خارق العاده شهرت دارد.

پس از فعالیت تقریباً ۷ ساله‌ در سامسونگ، حال او به گوگل پیوسته تا پروژه‌هایی در زمینه‌ی اینترنت اشیا (IoT) را به سرانجام برساند. کارشناسان پیش بینی می‌کنند که وی مسئول پروژه‌هایی در رابطه با گوگل هوم فمیلی خواهد بود تا محصول این شرکت بتواند با آلکسا‌ی آمازون و هوم‌پاد اپل رقابت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی