ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ریمستر سه گانه کلاسیک «اسپایرو» در راه است

اولین بازی از سری اسپیرو، قرار است در قالب یک نسخه ریمستر تا انتهای امسال عرضه شود. این عنوان در ابتدا روی پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد اما به احتمال زیاد بعد از مدتی، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

اولین بازی از سری اسپیرو، قرار است در قالب یک نسخه ریمستر تا انتهای امسال عرضه شود. این عنوان در ابتدا روی پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد اما به احتمال زیاد بعد از مدتی، راه خود را به سایر پلتفرم ها نیز باز خواهد کرد. منبعی که اطلاعات ساخت این بازی را در اختیار سایت کوتاکو قرار داده می گوید که نسخه های اصلی از سه گانه اسپایرو توسط کمپانی اکتیویژن ریمستر خواهند شد.

ظاهراً سه گانه ریمستر شده اسپایرو مطابق استانداردهای ریمستی پیشین اکتیویژن، یعنی Crash Bandicoot: The N Sane Trilogy ساخته خواهد شد که بهبودهای آن نسبت به نسخه اصلی شامل گرافیگ بهتر، بازسازی موسیقی متن و موارد دیگر می شود.

اسپیرو

لازم به ذکر است که احتمال دارد این سه گانه شامل محتوای اضافی و مراحل  حذف شده از نسخه اصلی بازی نیز باشد؛ اتفاقی که در سه گانه ریمستر شده کراش هم شاهدش بودیم. بر اساس گزارش کوتاکو، پروژه ریمستر اسپایرو تا ماه آینده به صورت رسمی معرفی شده و در سه ماهه سوم سال جارى براى پلى استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

به نظر مى رسد که عرضه موفق ریمستر سه گانه کراش تاثیر زیادى روى نگاه این کمپانى نسبت به بازى هاى قدیمى تر داشته و در آینده نزدیک باید شاهد عرضه ریمسترهاى بیشترى از سمت آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی