ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک از تازه ترین عضو لپ تاپ های گران قیمت خانواده Let’s Note رونمایی کرد

کمپانی پاناسونیک اخیراً سری لپ تاپ های Let's Note خود را به روزرسانی کرده و از مدلی تازه با نمایشگر 12.1 اینچی (همراه با رزولوشن 1920x1200 پیکسل) و پشتیبانی از پردازنده Intel Core i7-8650U رونمایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۳

کمپانی پاناسونیک اخیراً سری لپ تاپ های Let's Note خود را به روزرسانی کرده و از مدلی تازه با نمایشگر 12.1 اینچی (همراه با رزولوشن 1920x1200 پیکسل) و پشتیبانی از پردازنده Intel Core i7-8650U رونمایی به عمل آورده. این لپ تاپ تازه که Let's Note CF-SV7 نام گرفته، مثل تمام اعضای این خانواده ظاهر نامتعارف و البته قیمت بسیار بالایی دارد.

قیمت گذاری دستگاه از 2300 دلار آغاز می شود و برای مدلی که از بهترین مشخصات سخت افزاری، درایو بلوری و مودم LTE بهره می برد به 4 هزار دلار می رسد. پاناسونیک می گوید که در گام نخست 350 هزار واحد از لپتاپ CF-SV7 را روانه بازار می کند که نشان می دهد این دستگاه برای هرکسی ساخته نشده و قرار است بالاترین پرفورمنس را در بدنه ای مقاوم اما سبک وزن ارائه دهد.

علی رغم ظاهر غلط اندازش، لپ تاپ تازه سری Let's Note حتی هنگامی که باتری اضافه روی آن سوار شده باشد وزنی کمتر از 1.1 کیلوگرم دارد و پاناسونیک می گوید این باتری اضافه، عمر دستگاه با هر بار شارژ را به 21 ساعت می رساند. گذشته از نمایشگر 12.1 اینچی و پردازنده اینتل، CF-SV7 از اتصالات گوناگون مانند تاندربولت 3، وی جی ای، اترنت، درگاه کارت های SD، جک هدفون و سه پورت USB-A پشتیبانی می کند و وبکم دستگاه هم با Windows Hello سازگار است.

در نهایت ناگفته نماند که قیمت دستگاه، به عنوان لپ تاپی که انگار به دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون در کاخ سفید تعلق دارد اندکی گران است اما ژاپنی ها در بسیاری از اوقات، آنقدر که به نظر می آیند آینده نگر نیستند. و از آن جایی که این لپ تاپ احتمالاً تنها در خاک ژاپن عرضه می شود، نمی توان خرده ای به سبک طراحی آن گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی