ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاسخ هوشمند گوگل
تکنولوژی

گوگل پاسخ های هوشمند را به پیام رسان های بیشتری می آورد

تا امروز، کاربران برای استفاده از پاسخ های هوشمند (Smart Replies) گوگل فقط محدود به پیام رسان های Allo و Android Messages بودند. اما تکلیف اپلیکیشن های دیگر چه می شود؟ آیا کاربران آن ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

تا امروز، کاربران برای استفاده از پاسخ های هوشمند (Smart Replies) گوگل فقط محدود به پیام رسان های Allo و Android Messages بودند. اما تکلیف اپلیکیشن های دیگر چه می شود؟ آیا کاربران آن ها هم می توانند از این خصوصیت مفید بهره لازم را ببرند؟

پاسخ مثبت است. تیم Area 120 گوگل در جدیدترین پروژه آزمایشی خود به دنبال آن است که پاسخ های هوشمند را به طیف وسیعی از پیام رسان های اندرویدی بیاورد. از جمله اپ هایی که گوگل آن ها را هدف گرفته می توان به Hangouts اشاره کرد که البته جزو محصولات خود شرکت به حساب می آید.

با این وجود اپلیکیشن های شخص ثالث دیگری مثل اسکایپ، فیسبوک مسنجر، واتس اپ و توییتر (پیام های دایرکت) هم مد نظر تیم Area 120 گوگل قرار دارند. با آمدن پاسخ های هوشمند به این اپلیکیشن ها کارتان برای دادن پاسخ های سریعی مثل «در راه هستم» یا «بعدا با شما صحبت می کنم» به آسانی فشردن یک دکمه خواهد شد.

به گفته گوگل پاسخ های هوشمند بسته به شرایط می توانند تغییر کنند. مثلا اگر موبایل تان را در حالت رانندگی بگذارید، معمولا در واکنش به دریافت یک پیام پاسخ هوشمند «متأسفم الان نمی توانم صحبت کنم» به نمایش در می آید. یا وقتی که در مسافرت و مرخصی هستید این پاسخ ها می توانند جلوی مزاحمت همکاران تان در ساعات غیر اداری را بگیرند.

گفتنی است که پروژه Area 120 هنوز در مراحل اولیه خود به سر می برد، اما گوگل می خواهد که در آینده پاسخ های هوشمند را به یکی از اجزای جدایی ناپذیر سیستم عامل اندروید تبدیل نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی