ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ابتدایی سری Dead Space را به رایگان دریافت کنید

هیچ چیز مثل كشتن نکرومورف ها در فضاى معلق آن هم در روز عشاق لذت بخش نيست. استوديوی تعطيل شده Visceral Games در اولين قسمت از سرى دوست داشتنى Dead Space ما را با استاندارد هاى ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

هیچ چیز مثل کشتن نکرومورف ها در فضاى معلق آن هم در روز عشاق لذت بخش نیست. استودیوی تعطیل شده Visceral Games در اولین قسمت از سرى دوست داشتنى Dead Space ما را با استاندارد هاى جدیدى در سبک وحشت و بقا آشنا کرد.

حال، الکترونیک آرتز این بازى را براى مدت محدودى روى سرویس اوریجینز خود رایگان کرده و از آن جا که به احتمال زیاد دیگر شاهد نسخه جدیدى از این سرى بازى نخواهیم بود، امتحان دوباره قسمت اول سرى خالى از لطف نخواهد بود.

Dead Space

این اولین بارى نیست که الکترونیک آرتز این بازى را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار مى دهد و پیش از شاهد عرضه رایگان آن در سال 2014 نیز بوده ایم.

قسمت اول Dead Space که پیش از این با قیمت ۶ دلار براى خرید در دسترس بود، تازه ترین عنوان رایگان بخش On the House در کلاینت الکترونیک آرتز است و از آنجا که دریافت رایگان آن، بازى را همیشه براى شما خواهد کرد، بهتر است در دریافت رایگان آن از طریق این لینک عجله کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    خداییش سری خیلی قشنگی بود. امیدوارم نسخه جدیدش رو بسازن. این سری گرافیک خیلی عالی رو داره که توی کمتر بازی میشه دید.

مطالب پیشنهادی