ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا رتبه یازدهم فروش تلفن های هوشمند را در فصل پایانی 2017 به دست آورد

بنا بر اعلام «نیل شاه»، تحلیلگر موسسه تحقیقات بازار  Counterpoint، کمپانی HMD Global در فصل پایانی سال 2017 با برند نوکیا به رتبه یازدهم در بازار تلفن های هوشمند دست پیدا کرده است. به این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

بنا بر اعلام «نیل شاه»، تحلیلگر موسسه تحقیقات بازار  Counterpoint، کمپانی HMD Global در فصل پایانی سال 2017 با برند نوکیا به رتبه یازدهم در بازار تلفن های هوشمند دست پیدا کرده است.

به این ترتیب این کمپانی فنلاندی موفق شده تلفن های هوشمند بیشتری از کمپانی های گوگل، HTC، سونی، آلکاتل، لنوو، ایسوس و وان پلاس به فروش برساند. در خارج از این بازار رقابتی نیز نوکیا رتبه اول فروش موبایل های غیر هوشمند را به خود اختصاص داده و توانسته تعداد 20.7 میلیون دستگاه از این گجت ها را در فصل پایانی سال 2017 به دست مشتریان خود برساند.

HMD Global

با احتساب آمار فروش تمامی موبایل های غیر هوشمند و نیز هوشمند در دوره سه ماهه یاد شده، HMD Global با به دست گرفتن 5 درصد از سهم بازار، رتبه ششم میزان فروش را از آن خود کرده. به این ترتیب کمپانی فنلادی توانسته بعد از شرکت اوپو قرار گیرد؛ شرکتی که 6.8 درصد از سهم بازار را به تصاحب خود در آورده. البته سهم اوپو در سه ماهه قبل تر از آن (فصل سوم سال 2017) بیش از این میزان و برابر 8.2 درصد بوده است.

به نظر می رسد پیشرفت HMD Global که کمی بیش از یک سال پیش عرضه موبایل های نوکیا به بازار را شروع کرد، چندان هم بد نبوده. این کمپانی در سال 2016 برند تلفن های هوشمند نوکیا را خریداری کرد و موفق شد جان دوباره ای به این نام مشهور ببخشد؛ برندی که حتی مایکروسافت نیز نتوانست آن را به خوبی احیا کند.

HMD Global قصد دارد در روز 6 اسفند ماه کنفرانس مطبوعاتی را در بارسلون اسپانیا برگزار کند. انتظار می رود تعدادی از موبایل های جدید این کمپانی در رویداد یاد شده معرفی شوند. شاید جذاب ترین محصول کنفرانس یاد شده تلفن هوشمند نوکیا 9 باشد که اخیراً تصاویری از آن منتشر شد که خبر از نمایشگر با لبه های خمیده می دادند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    خوبه ولی کافی نیست... پیش به سوی صدر

  • I.G.I
    I.G.I | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    نوکیا واقعا زیباست...در کل داره گوشیای فوق العاده با کیفیت و با قیمت خوبی میزنه اما هنوزم باید کیفیت رو نسبت به قیمت بالاتر ببره چون برای مثال همقیمت های نوکیا ۶ مثل پی ۱۰ لایت هواوی از امکانات بیشتری برخوردارن با اینکه طراحیشون اصلا به پای نوکیا ۶ نمیرسه

  • مهدی
    مهدی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    من نوکیا ۵ دارم به تازگی به اندروید ۸ اپدیت شده و من راضیم. فقط کمی کیفیت عکساش تو نور کم ضعیفه

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    اینطوری پیش بره با این کیفیت ساخت ، قیمت خوب ، مدل های مختلف ، آپدیت های بروز صد در صد میتونه جزو پنج تولید کننده بزرگ موبایل در دنیا بشه

مطالب پیشنهادی