ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام مودم اسنپدراگون X24 را با سرعت دانلود 2 گیگابیت بر ثانیه معرفی کرد

کوالکام پیش از شروع کنگره جهانی موبایل بارسلونا از مودم LTE جدید خود، اسنپدراگون X24 رونمایی کرد که وعده رسیدن به حداکثر سرعت ۲ گیگابیت بر ثانیه را می دهد. این کمپانی ادعا می کند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کوالکام پیش از شروع کنگره جهانی موبایل بارسلونا از مودم LTE جدید خود، اسنپدراگون X24 رونمایی کرد که وعده رسیدن به حداکثر سرعت ۲ گیگابیت بر ثانیه را می دهد.

این کمپانی ادعا می کند که اسنپدراگون X24 اولین مودم ال تی ای Cat 20 به حساب می آید که می تواند چنین سرعتی را ارائه دهد و همچنین اولین چیپ پردازشی ۷ نانومتری بازار است.

در حداکثر سرعت خود، اسنپدراگون X24 دو برابر سریع تر از مودم قبلی کوالکام است. البته رسیدن به این چنین سرعتی در حال حاضر مشکل شرکت های مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات اپراتوری است اما اینکه فناوری کوالکام به چنین مرزی رسیده یعنی یک بخش ماجرا آماده جهش است.

اسنپدراگون X24 از فناوری تجمیعی 7CA برای دانلود پشتیبانی می کند و سرویس 4x4 MIMO را تا حداکثر 5CA ارائه می دهد. در حالت آپلود نیز تحت استاندارد Cat 20 با تجمیع سه کانال 20 مگاهرتزی و 256-QAM روبرو هستیم.

به گفته کوالکام، دستگاه های مجهز به X24 می توانند به گسترده وسیعی از خدمات مخابراتی متصل باشند که این اتفاق باعث می شود تا عملکرد کلی دستگاه فراتر از آنچه که اکنون استفاده می کنیم برود.

X24 در حقیقت قرار است با افزایش و بهبود تجربه 4G راه و مسیر برای ظهور فناوری 5G را باز کند. کوالکام قصد دارد اسنپدراگون X24 را اواخر سال ۲۰۱۸ عرضه کند و از هر دو فناوری 4G و 5G پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عادل ایزدی
    عادل ایزدی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    من بیشترین سرعتی که دانلود کردم تو زندگیم ۸ مگابایت بر ثانیه توی دانلود منیجر با سیم کارت ایرانسل

  • B.iz
    B.iz | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    و هنوز اینجا سرعت 4G+ ما ۱۶ مگابایت بر ثانیه اس ???

مطالب پیشنهادی