ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قدرت هرچه بیشتر؛ حالت «آلتیمیت پرفورمنس» به ویندوز 10 می آید

هنگامی که مشغول ساخت یک مدل سه بعدی هستید یا نرم افزارهای بسیار سنگین را به اجرا در می آورید، احتمالاً دلتان می خواهد که به بیشترین پرفورمنس ممکن دسترسی داشته باشید. خوشبختانه مایکروسافت اخیراً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

هنگامی که مشغول ساخت یک مدل سه بعدی هستید یا نرم افزارهای بسیار سنگین را به اجرا در می آورید، احتمالاً دلتان می خواهد که به بیشترین پرفورمنس ممکن دسترسی داشته باشید. خوشبختانه مایکروسافت اخیراً بیلد پیش نمایش تازه ای از Windows 10 منتشر کرده که «حالت آلتیمیت پرفورمنس» را به ویندوز 10 پرو مخصوص ورک استیشن ها می آورد.

همانطور که از نام این ویژگی پیداست، آلتیمیت پرفورمنس برای افرادی در نظر گرفته شده که حتی حالت High Performance هم برایشان کافی نیست و می خواهند با کاهش «مایکرو لتنسی ها»، به سرعت خالص بالاتری دست پیدا کنند. مایکروسافت می گوید انتخاب این گزینه به عهده کاربر است اما تولیدکنندگان پی سی هم می توانند سیستم هایی را روانه بازار کنند که حالت آلتیمیت پرفورمنس به صورت پیش فرض در آنها فعال است.

حالت آلتیمیت پرفورمنس در ویندوز 10 پرو برای وورک استیشن ها

نکته مهم اینست که آلتیمیت پرفورمنس هنوز روی لپ تاپ ها و تبلت ها در دسترس قرار نگرفته، اما مایکروسافت می گوید که در آینده نزدیک می توان منتظر افزودن آن به این دیوایس ها نیز بود.

علاوه بر این حالت تازه، بیلد پیش نمایش جدید ویندوز 10، تغییرات بیشتری را نیز شامل می شود. پیش از هر چیز مایکروسافت اموجی های خود را به گونه ای بازطراحی کرده که بیش از پیش به چشم کاربران آشنا باشند و از طرف دیگر، در زبان هایی بیشتری می توان به جستجو برای اموجی ها پرداخت. کنترل بیشتر بر دسترسی به فایل سیستم اپلیکیشن های پلتفرم فراگیر ویندوز هم تغییر دیگری است که در این بیلد تازه به چشم می خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kerimi
    kerimi | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    واسه حالت آلتیمیت پرفورمنس مهم ترین بخش کار اینه که فایلی با نام «Reboot» را بیابید و سپس روی آن راست کلیک کنید و نام فایل را به «Reboot.bak» تغییر دهید.
    البته به شخصه ترجیح میدم مادامی که دارم از نسخه لایسنس اورجینال ویندوز 10 مایکروسافت استفاده میکنم کرمی تو ویندوز نریزم بذارم خودش کار خودشو بکنه:| والا این همه خرج کردیم از آی تی ریسرچز خریدیمش که کار بده حالا برم ریستارتشو بعد آپدیت بردارم خدا میدونه چی میشه:|

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    خیلی از ویندوز 10 پرو خوشم میاد مخصوصا اگه روی یه سیستم قوی نصب شه حتی بیشتر از اندروید 8 و ios 11 عاشقان ویندوز میدونن چی میگم

مطالب پیشنهادی