ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با عبور از ایسوس نزدیک به 10 درصد بازار نوت بوک جهان را در اختیار گرفت

بر اساس گزارش شرکت آماری TrendForce، سری لپ تاپ های اپل یعنی مدل‌های مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو در سال میلادی گذشته موفق شدند ۱۰ درصد از عرضه‌ی جهانی این محصولات ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

بر اساس گزارش شرکت آماری TrendForce، سری لپ تاپ های اپل یعنی مدل‌های مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو در سال میلادی گذشته موفق شدند ۱۰ درصد از عرضه‌ی جهانی این محصولات را به خود اختصاص دهند.

شرکت آماری مذکور ادعا می‌کند که اپل موفق شده در فروش نوت بوک، ایسوس را پشت سر گذاشته و چهارمین برند پرفروش لپتاپ باشد. شرکت کوپرتینویی توانسته با افزایش یک درصدی فروش خود، درصد عرضه‌ی محصولاتش به بازارجهانی را به رقم ۹.۶ رسانده و به سمت دو رقمی شدن گام بردارد. این در حالی است که فروش ده درصدی ایسوس در بازار جهانی یک درصد کاهش یافته و به همین علت یک پله در لیست عرضه‌ی جهانی لپتاپ پایین آمده است.

کارشناسان معتقدند که اپل‌ با عرضه‌ی نسخه‌ی به روز رسانی شده‌‌ی  مک بوک پرو در تیر ماه امسال موفق شده که عرضه‌ی این محصول را ۱۸ درصد افزایش دهد. این افزایش عرضه شاید بالاترین رشد فروش یک محصول مشخص میان برند‌های مختلف باشد.

با استناد به آمار ارائه شده، میزان عرضه جهانی تمامی برند‌های نوت بوک جمعاً ۱۶۴.۷ میلیون دستگاه بوده که نسبت به رقم مشابه در سال گذشته ۲.۱ درصد افزایش یافته است. لپتاپ های اچ پی، لنوو و دل که همگی گجت هایی با سیستم عامل ویندوز هستند، موفق شده اند با اختصاص دادن به ترتیب 24، 20 و 15 درصد از فروش جهانی این محصولات به خود این صنعت به خصوص را رهبری کنند.

البته باید توجه داشت که قیمت لپتاپ‌های اپل بسیار بالاست و این شرکت آمار فروش تک به تک محصولات خود را منتشر نکرده لذا آمار یاد شده بر اساس میانگین قیمت تمامی مدل‌های شرکت کوپرتینویی نگاشته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • {ASUS} Lt.Vonarian
    {ASUS} Lt.Vonarian | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    ایسوس و لنوو جزو برترین های ایران.
    ایسوس شماره ۱ و لنوو ۲.

  • آریا
    آریا | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    hp حرف نداره

  • pars
    pars | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    افرین Lenovo هنوزم جزء برترینهای جهانیه چند ساله دارم خدا رو شکر عالیه

مطالب پیشنهادی