ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2019-mercedes-benz-c-class-sedan
خودرو

مرسدس بنز C کلاس فیس لیفت 2019 معرفی شد

نسل کنونی مرسدس بنز C کلاس به عنوان مدل سال 2015 وارد خطوط تولید شده و به حیات خود ادامه می دهد. اگر چه زمان زیادی از تولد این نسل نمی گذرد، اما اشتوتگارتی ها ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

نسل کنونی مرسدس بنز C کلاس به عنوان مدل سال 2015 وارد خطوط تولید شده و به حیات خود ادامه می دهد. اگر چه زمان زیادی از تولد این نسل نمی گذرد، اما اشتوتگارتی ها تصمیم گرفته اند مدل سال 2019 را با چهره ای بروز شده و تجهیزات بیشتر به میدان رقابت بفرستند.

Mercedes-Benz-C-Class_2015
مرسدس C کلاس 2015

در نمای بیرونی، دامنه تغییرات فیس لیفت C کلاس 2019 کم اما قابل توجه هستند. در نسخه های AMG جلو پنجره مشبک الماسی با یک خط افقی بزرگ اکنون به صورت استاندارد نصب می شود. در دو طرف این جلو پنجره چراغ های LED جدید به یک استاندارد تبدیل شده اند. تیغه های موجود در ورودی های هوا هم از دیگر تغییرات اعمال شده بر روی فیس لیفت C کلاس هستند.

image

در قسمت عقب نیز شاهد چند تغییر کوچک هستیم که از مهم ترین آنها می توان به گرافیک متفاوت چراغ های LED و اضافه شدن دیفیوزر اشاره کرد. C کلاس 2019 بصورت استاندارد با رینگ های پنج پره 17 اینچی جدید ارایه خواهد شد، نقره ای موهاوی متالیک و سبز روشن متالیک دو رنگ جدیدی هستند که به لیست رنگ های این مدل پرطرفدار اضافه شده اند.

image

image

در داخل کابین تغییرات فیزیکی چندان محسوس نبوده و به مواردی مثل فرمان با دکمه های لمسی و صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی آپشنال پشت فرمان محدود می شوند.

برای سیستم اطلاع رسانی-سرگرمی یا همان اینفوتینمنت که حالا بصورت پیشفرض از اتصال تلفن های همراه هوشمند پشتیبانی می کند، یک نمایشگر 10.25 اینچی بجای نمونه 7 اینچی استاندارد قابل انتخاب است.

2019-mercedes-benz-c-class-sedan (3)

همانند بدنه برای کابین نیز امکان سفارش دو ترکیب رنگ جدید فراهم شده که عبارتند از خاکستری ماگمایی و مشکی برای نسخه های تقویت نشده و قهوه ای تیره یا بژ ابریشمی با مشکی منحصرا برای مدل های AMG.

2019-mercedes-benz-c-class-sedan (5)

مرسدس C کلاس فیس لیفت از لحاظ تجهیزات تکنولوژیک پیشرفت های زیادی داشته است. مثل برادر بزرگ تر یعنی E کلاس، این خودرو از دستیار هوشمند رانندگی بهره می برد. به لطف ارتقای سیستم های راداری، دوربین ها، استفاده از داده های نقشه و تکیه بر دستیار هوشمند رانندگی C کلاس 2019 خواهد توانست در برخی شرایط معین، به صورت نیمه خودران طی مسیر کند.

2019-mercedes-benz-c-class-sedan (5)

در کنار پیشرانه های قبلی، نیروی C کلاس 2019 توسط یک موتور 2 لیتری توربوشارژ جدید که 255 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن متر گشتاور دارد، تامین خواهد شد. وظیفه انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس 9 سرعته خودکار گذاشته شده است. طبق برنامه ریزی اشتوتگارتی ها، مرسدس C کلاس 2019 به همراه مرسدس مایباخ S کلاس 2019 در ماه مارس و در نمایشگاه ژنو رسما به جهانیان معرفی می شود.

2019-mercedes-c-class-wagon-facelift (11)

امید است با توجه به بهبودهای انجام شده توسط مرسدس بنز، C کلاس 2019 بتواند استانداردهای فوق العاده دشوار موجود را پاس نموده و در کنار مدل های امن و پیشرفته ای مثل سمند و پراید فرصتی برای عرض اندام پیدا کند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • kazem golabi
    kazem golabi | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    شبیه e class شده البته طراحی بنز در مدل های مختلف به هم نزدیک میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی