ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازگشت THQ؛ سری بازی های Metro و Saint Row تحت مالکیت THQ Nordic در آمدند

کمپانی THQ Nordic توانسته تا شرکت Koch Media که صاحب استودیو Deep Silver که دارای حق امتیاز سری بازی هایی همچون Saints Row و Dead Island و در نهایت سری Metro است را به مالکیت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

کمپانی THQ Nordic توانسته تا شرکت Koch Media که صاحب استودیو Deep Silver که دارای حق امتیاز سری بازی هایی همچون Saints Row و Dead Island و در نهایت سری Metro است را به مالکیت خود در آورد.

THQ Nordic اعلام کرد که با قیمتی معادل 149 میلیون دلار، تمام استودیوها، لایسنس بازی ها و سایر شرکت های غیرمرتبط با بازی سازی کمپانی Koch Media را خریداری کرده است.

حال مالکیت سری بازی هایی همچون Metro و Saint Row در اختیار THQ Nordic قرار دارد.
حال مالکیت سری بازی هایی همچون Metro و Saint Row در اختیار THQ Nordic قرار دارد.

حال و بعد از بسته شدن این قرارداد، استودیوهایی نظیر والیشن که سازنده سری Saint Row است، به مالیت THQ Nordic در آمده اند. البته ظاهراً این قرارداد به معنای متوقف شدن کار استودیو هایی که پیش از این در مالیت Koch Media بودند نیست و تمام این برندها بدون تغییر اساسی در ساختار خود، به فعالیت های اصلی خودشان ادامه خواهند داد.

این حرکت در ابتدا کاملاً ناگهانی به نظر می رسد اما به احتمال زیاد کمک زیادی به برند Deep Silver خواهد کرد. در سال گذشته دو بازی مهم این کمپانی یعنی Homefront: The Revolution و Agents of Mayhem کمتر از انتظارات ظاهر شدند.

پیش از آن که برند تجاری THQ Nordic شکل بگیرد، Nordic حقوق تعدادی از ای پی های THQ را به هنگام ورشکستگی این کمپانی خریداری کرد.  در همان زمان، Deep Silver نیز تعدادی از ای پی های THQ را خریداری کرده بود که حال مالکیت تمام آن ها دوباره در اختیار یک شرکت قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی