ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه iOS گوگل مپس با قابلیت دسترسی سریع تر به اطلاعات ترافیک آپدیت شد

اگرچه روند توسعه گوگل مپس روی اندروید کمی جلوتر است اما دیر یا زود بقیه نسخه های این اپلیکیشن نیز ویژگی های مشابه را دریافت می کنند. حالا در آخرین بروزرسانی ورژن iOS گوگل مپس، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

اگرچه روند توسعه گوگل مپس روی اندروید کمی جلوتر است اما دیر یا زود بقیه نسخه های این اپلیکیشن نیز ویژگی های مشابه را دریافت می کنند. حالا در آخرین بروزرسانی ورژن iOS گوگل مپس، قابلیتی که از یک سال پیش به اندروید آمده بود برای دارندگان آی دیوایس ها منتشر شد؛ دسترسی سریع تر به اطلاعات ترافیک و حمل و نقل.

کسانی که این بروزرسانی را روی دستگاه های خود دریافت کرده اند، اکنون می توانند با سوایپ کردن به سمت بالا به سه تب explore (جستجو)، driving (رانندگی) و transit (حمل و نقل) دسترسی پیدا کنند. به کمک این تب ها کاربر منطقه هایی همانند رستوران را راحت تر پیدا می کند و حتی می تواند به اتوبوس بعدی سریع تر برسد.

اما بخش مهم تر این بروزرسانی، نمایش اطلاعات مربوط به ترافیک و ترانزیت ها با جزییات بیشتر است. حالا نسخه iOS برنامه زمان حرکت مترو یا اتوبوس را به کاربر نشان می دهد و به واسطه ارائه گزارشی دقیق تر مبنی بر وضعیت ترافیک، میزان تاخیر احتمالی را به نمایش می گذارد.

فقط برای داشتن یک تجربه بهتر از گوگل مپس، مطمئن شوید که آدرس خانه و محل کار را به نقشه اضافه کرده اید تا اپلیکیشن با راه های پیشنهاداتی مشکلات مسیر را کاهش دهد. اگر می خواهید با ساز و کار نقشه گوگل بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله «آموزش قدم به قدم استفاده از گوگل مپس» را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AmirHosein Sheei
    AmirHosein Sheei | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    دوستان یه مشکلی برای من پیش اومده اگر ریپلای کنید ممنون میشم
    مدتی برای مسیریابی در اپ Ios گوگل مپ ارور میده. و باید وی پی ان روشن کنم
    شما هم همینطور هستید؟

  • amir samavati
    amir samavati | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

    متاسفانه همچنان قابلیت نوشتن نظرات برای مکان ها از طریق اپ های موبایل گوگل مپس بستس! ?

مطالب پیشنهادی