ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جراحت کارمندان اپل به خاطر برخورد مداوم با دیواره های شیشه ای اپل پارک

به نظر می رسد اگر یک کمپانی عاشق ساختمان های شیشه ای باشد و به تولید دیوایس هایی بپردازد که می توانند افراد را برای ساعت ها درگیر نگه دارند، باید برای جراحت کارمندانی هم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

به نظر می رسد اگر یک کمپانی عاشق ساختمان های شیشه ای باشد و به تولید دیوایس هایی بپردازد که می توانند افراد را برای ساعت ها درگیر نگه دارند، باید برای جراحت کارمندانی هم آماده باشد که به خاطر حواس پرتی، با دیوارهای شیشه ای برخورد می کنند.

بنابر گزارش تازه MarketWatch، کمپانی اپل اخیراً مجبور به تماس با فوریت های پزشکی شده تا به برخی از کارمندانی که اتفاقی با شیشه ها برخورد کرده اند کمک برساند. خوشبختانه هیچ یک از این کارمندان به بیمارستان منتقل نشدند، اما به خاطر جراحات خفیفی که برداشته اند، نیازمند مداوای سرپایی بوده اند.

مقر تازه اپل، یعنی اپل پارک طی سال گذشته میلادی افتتاح شد اما بسیاری از کارمندان، اوایل سال جاری میلادی به این مقر نقل مکان کرده اند. گفته می شود بعد از این حوادث، برخی از کارمندان شروع به چسباندن استیکرهایی روی دیواره های شیشه ای کرده اند اما این برچسب ها «به خاطر اینکه طراحی ساختمان را بی اعتبار می کنند» کنده شده اند.

نکته طنز ماجرا اینجاست که گرچه کارمندان اپل آنقدر درگیر آیفون هایشان بودند که متوجه آسیبی که به خود وارد می کردند نشدند، اما از منظر قانونی، اپل ممکن است به نقض قوانین محیط کار متهم شود. قوانین کالیفرنیا از صاحبان کار می خواهد تا با علامت گذاری های مشخص یا قرار دادن موانع خاص، از آسیب کارمندان به هنگام عبور از درهای شیشه جلوگیری کنند. بنابراین اگر اپل راهکار بهتری نسبت به علامت گذاری درها و دیوارها نیابد، احتمالاً مجبور به پرداخت غرامت خواهد شد.

در نهایت این نخستین باری نیست که اپل چشم اندازش در قبال معماری ساختمان های خود را نسبت به امنیت افراد در اولویت قرار می دهد. طی سال 2012، زنی 83 ساله به خاطر عبور از در شیشه ای اپل استور و شکستن دماغش از این کمپانی شکایت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ghost
    Ghost | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    یارو رفته تو دیوار اونم حواسش نبوده رفته شکایت کرده . یکی از آشناهامون سر کوچه چاقو خورده شکایت کرده از یارو، افسره میگه دردسر داره ولش کن گرفتار میشی.

    • soltani
      soltani | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

      خخخ،واقعا

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    شیشه خخ

  • hyhzo hyhzo
    hyhzo hyhzo | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    گلنار کمتر استفاده کنن

مطالب پیشنهادی