ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سومین همایش سالانه «آینده وب و موبایل ایران» برگزار می‌شود

دهم و یازدهم اسفند ماه سال جاری، سومین همایش آینده وب و موبایل ایران با سخنرانی بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار خواهد شد. این مراسم رویدایست که در آن نخبگان حوزه‌های مختلف فناوری ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

دهم و یازدهم اسفند ماه سال جاری، سومین همایش آینده وب و موبایل ایران با سخنرانی بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار خواهد شد. این مراسم رویدایست که در آن نخبگان حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در یک برنامه دو روزه از آخرین تحقیقات و دستاوردهای خود سخن می‌گویند.

شرکت‌کنندگان در این همایش، ضمن آشنایی با فناوری‌های آینده‌ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی و ارتباط با بزرگان صنعت، می‌توانند موقعیت‌های شغلی و هم‌تیمی‌های جدید برای کسب‌وکار خود بیابند.

این همایش برای مدیران ارشد سازمان‌ها، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، طراحان و توسعه‌دهندگان وب‌سایت و موبایل، دانشجویان و علاقه‌مندان، دارای نکات آموزشی و جذاب خواهد بود.

دبیر برگزارکننده این همایش، «مجید علوی‌زاده» ضمن اعلام این که همایش سال 1395 با حضور بیش از 500 شرکت کننده و 18هزار بازدیدکننده آنلاین برگزار شد، گفت:

«امسال پیش از برنامه‌ریزی نهایی برای برگزاری، طی یک فراخوان از همه فعالان و صاحب‌نظران خواستیم موضوع‌های موردنظرشان را برای ارائه سخنرانی اعلام کنند. امسال افراد شاخصی مانند «جادی میرمیرانی»، «مصطفی لامعی»، «جلال روحانی» و «مجتبی طباطبایی» را به عنوان سخنران خواهیم داشت، چند سخنران جوان و استعدادهای کمتر دیده‌شده‌ای را نیز به عنوان ارائه دهنده معرفی خواهیم کرد.»

علوی زاد از برگزاری چند سخنران انگیزشی و الهام‌بخش در برنامه امسال می گوید و خبر می دهد که توانیاب موفق، «وحید رجبلو» یکی از این افراد است.

به گفته مسئولان برگزار کننده محورهای همایش امسال، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و فین‌تک هستند و در پایان، به شرکت کنندگان گواهی حضور در همایش اعطا خواهد شد.

سومین همایش آینده وب و موبایل ایران به همت مدرسه استاندارهای وب در روزهای 10 و 11 اسفند برگزار می‌شود و محل برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد. جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی fowm.ir مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی