ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پشتیبانی از نمایشگر آیفون X را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن اجباری می کند

کمپانی اپل اخیراً به توسعه دهندگان اعلام کرده که از ماه آوریل 2018، تمام اپلیکیشن هایی که روی اپ استور عرضه می شوند باید از نمایشگر سوپر رتینا آیفون X پشتیبانی کنند. این بدان معناست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

کمپانی اپل اخیراً به توسعه دهندگان اعلام کرده که از ماه آوریل 2018، تمام اپلیکیشن هایی که روی اپ استور عرضه می شوند باید از نمایشگر سوپر رتینا آیفون X پشتیبانی کنند. این بدان معناست که توسعه دهندگان اپلیکیشن های جدید باید مطمئن شوند نرم افزارشان با نمایشگر لبه تا لبه آیفون X و بریدگی بخش بالایی آن سازگار است.

اگرچه از ماه آوریل به بعد، تمام اپلیکیشن های جدید مجبور به پشتیبانی از نمایشگر آیفون X هستند اما اپل هنوز ددلاینی برای به روزرسانی اپلیکیشن های فعلی اعلام نکرده تا با یک آپدیت تازه، پشتیبانی از آیفون X را آغاز کنند.

طی سال های اخیر، اپل سیاست های سخت گیرانه ای در قبال پشتیبانی از جدیدترین دیوایس هایش داشته است و این رویه، حالا با آیفون X نیز تکرار می شود. گفتنی است اپل در ایمیل خود به توسعه دهندگان، از آنها خواسته که از قابلیت های تازه iOS 11 مثل Core ML ،SikiKit و ARKit بیشترین بهره را ببرند. با این حال، اجبار به استفاده از کیت توسعه نرم افزار iOS 11، لزوماً به معنای اجبار به بهره گیری از این قابلیت های تازه نخواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که اپل در حال حصول اطمینان از این موضوع است که توسعه دهندگان به استفاده از آخرین ابزارهایش رو آورده اند تا از اشباع اپ استور با اپلیکیشن های غیراستاندارد جلوگیری شود. اما نکته عجیب اینست که اپل هنوز توسعه دهندگان فعلی اپ استور را به آپدیت اپلیکیشن هایشان مجبور نکرده که بخش اعظم محتویات اپ استور را تشکیل می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی