ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارز دیجیتالی گرم - شبکه باز تلگرام - TON
تکنولوژی

تلگرام در جذب سرمایه برای ارز دیجیتالی خود رکورد شکست

نخستین گام از پروژه شبکه باز تلگرام (TON) و عرضه اولیه سکه (ICO) گِرم (Gram) با موفقیت کامل همراه بوده و این شرکت توانسته به 850 میلیون دلار سرمایه دست پیدا کند. اسنادی که به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

نخستین گام از پروژه شبکه باز تلگرام (TON) و عرضه اولیه سکه (ICO) گِرم (Gram) با موفقیت کامل همراه بوده و این شرکت توانسته به 850 میلیون دلار سرمایه دست پیدا کند. اسنادی که به تازگی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا منتشر شده، نشان می دهد سرمایه هنگفت مورد بحث به منظور توسعه بلاکچین TON، توسعه و پشتیبانی پیام رسان تلگرام و موارد دیگر جمع آوری شده است.

ارز دیجیتالی گرم - شبکه باز تلگرام - TON

شاید سرمایه اولیه شبکه باز تلگرام به 2 میلیارد دلار برسد

شبکه باز تلگرام (به اختصار: TON) پروژه جاه طلبانه پاول دورف برای عرضه اولیه ارز دیجیتالی گِرم (Gram) محسوب می شود و دورف مبلغ 600 میلیون دلار را برای مرحله اول در نظر گرفته بود، اما حالا به رقم 850 میلیون دلار دست یافته است. پروژه TON از ماه مارس سال جاری میلادی به مرحله فروش عمومی می رسد و هنوز مشخص نیست چه رقمی برای آن در نظر گرفته می شود. گزارش های اولیه بلومبرگ نشان می دهد حدود 1.15 میلیارد دلار هم در مرحله عمومی به دست خواهد آمد که در مجموع، سرمایه این پروژه را به رقم حیرت انگیز 2 میلیارد دلار خواهد رساند.

این میزان جلب سرمایه در پروژه های عرضه اولیه سکه (ICO) بی سابقه است. در نمودار زیر می توانید مقایسه TON را با دیگر پروژه های مشابه ببینید:

شبکه باز تلگرام

پروژه TON نخستین سرمایه گذاری خارجی در تلگرام محسوب می شود. از طرفی به خاطر جایگاه منحصر به فرد این شبکه پیام رسان در حوزه ارتباطات رمزنگاری شده، استقبال از شبکه بلاکچین تلگرام هم بسیار بالاست. در حال حاضر اکثر ارزهای دیجیتالی از بستر تلگرام برای ارتباط و اطلاع رسانی به کاربران خود استفاده می کنند. البته همانند اکثر پروژه های حوزه پول های دیجیتال، فعلاً هیاهوی تبلیغاتی زیادی پیرامون TON وجود دارد و زمان مشخص خواهد کرد که آیا Gram در بین بی شمار ارزهای رمزپایه، ماندگار خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamedA1994
    hamedA1994 | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    با توجه به اسناد دقیق و برنامه ریزی های کاملی که منتشر کردن، این استقبال و موفقیت قابل پیش بینی بود.
    طبق اسناد توجیهی ICO گِرم ، بلاک چینی که تلگرام راه اندازی می کنه خیلی عظیم تر از بلاک چین های فعلی هستش. به جز لایه شبکه اصلی، ۲ به توان ۹۷ زیر شبکه پشتیبان خواهد داشت که به مرور راه اندازی میشه. این شبکه بستر انواع خدمات و سرویس ها و نوآوری های دنیای آینده که برپایه اینترنت توزیع شده و بلاک چین هستش، خواهد بود.

مطالب پیشنهادی