ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان مکس پین، بازی جدید خود را در سال 2019 منتشر می کنند

طبق گزارش مالی جدیدی که از سمت رمدی منتشر شده، به نظر می رسد که این استودیو در حال کار روی عنوان جدیدی برای انتشار در سال 2019 میلادی است. این پروژه نامشخص در حال ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

طبق گزارش مالی جدیدی که از سمت رمدی منتشر شده، به نظر می رسد که این استودیو در حال کار روی عنوان جدیدی برای انتشار در سال 2019 میلادی است. این پروژه نامشخص در حال حاضر با نام P7 شناخته می شود و اطلاعات زیادی در رابطه با آن در دسترس نیست؛ اما می توان حدس زد که مانند سایر عناوین رمدی، این بازی جدید نیز با دوربین سوم شخص روایت خواهد شد.

جدا از P7، رمدی در حال آماده سازی شرایط برای کار روی پروژه جدید دیگری نیز هست. چندی پیش نیز طی درخواست استخدامی که در فضای مجازی منتشر شده بود، رمدی خواهان شروع همکاری با طراحانی بود که سابقه کار روی بازی های آنلاین را در کارنامه خود داشته اند.

رمدی

طبق این درخواست استخدام، می توان انتظار این موضوع را داشت که بازی جدید رمدی با سایر ساخته های این استودیو، تفاوت زیادی داشته باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پروژه P7 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

در بخش مالی نیز رمدی در وضعیت خوبی به سر می برد، آن ها با افزایش 1.9 درصدی سود خود نسبت به زمانی مشابه در سال قبل در بین ماه های جولای تا دسامبر، درآمد سالانه خود را نسبت به زمانی مشابه در سال گذشته، در مجموع 4.6 درصد افزایش داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rezagamee
    Rezagamee | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    ممنون از خبری که دادی

مطالب پیشنهادی