ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری اسنپ با پلیس اماکن؛ تغییر در نحوه احراز صلاحیت رانندگان

سامانه اسنپ خبر از همکاری با پلیس نظارت بر امکان عمومی ناجا می‌دهد. در نتیجه این همکاری، استعلام صلاحیت فردی رانندگان ظرف ۴۸ ساعت در سراسر ایران فراهم شده است. اسنپ عنوان می‌کند اولین سرویس آنلاین حمل‌ونقل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۷

سامانه اسنپ خبر از همکاری با پلیس نظارت بر امکان عمومی ناجا می‌دهد. در نتیجه این همکاری، استعلام صلاحیت فردی رانندگان ظرف ۴۸ ساعت در سراسر ایران فراهم شده است.

اسنپ عنوان می‌کند اولین سرویس آنلاین حملونقل در ایران است که برای تایید صلاحیت رانندگان خود از تعامل مستقیم با پلیس بهره میبرد. پیش از این، صلاحیت رانندگان اسنپ با ارائه گواهی عدم سوپیشینه کیفری مورد تایید قرار میگرفت اما فرآیند تهیه این گواهی، گاهی تا یک ماه طول می‌کشید و امکان تایید صلاحیت افراد در اسرع وقت وجود نداشت.

در نتیجه همکاری اسنپ با پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، شماره ملی افراد متقاضی عضویت در ناوگان اسنپ، بلافاصله پس از ثبت نام، جهت تایید صلاحیت در اختیار پلیس قرار میگیرد. پلیس نیز نتیجه استعلام خود را ظرف ۴۸ ساعت به اطلاع اسنپ میرساند. بنابراین، اسنپ از ثبت نام افرادی که شماره ملی آنها مورد تایید پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا قرار نگیرد خودداری خواهد کرد. این در حالی است که خود اسنپ هیچگونه دخالتی در فرآیند تایید یا رد صلاحیتها ندارد و در این مورد تابع نظر پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا است.

گفتگو با نایب رییس هیات مدیره اسنپ را امشب در دیجیاتو بخوانید.

علاقبند هفته گذشته در یک مصاحبه اختصاصی با دیجیاتو که به زودی نسخه کامل آن را خواهید خواند، از فراهم شدن همین امکان خبر داده بود. او در این رابطه به دیجیاتو گفت:

«ماهها دنبال این موضوع بودیم و بالاخره این موضوع در حال نهایی شدن است. با همکاری پلیس امنیت صلاحیت رانندهها را در ۴۸ ساعت تایید میکنیم. این صلاحیت خیلی مفصلتر از سوپیشینه است. سوپیشینه دو مشکل بزرگ دارد که اولی زمان زیاد برای دریافت پاسخ آن است و مشکل دوم مربوط به پاک شدن سوپیشینه افراد پس از یک مدت زمان مشخص است. اما پلیس امنیت دیتابیس کاملتری از سوپیشینههای معمولی در اختیار دارد و صلاحیت رانندههای ما را آنها تایید میکنند. این صلاحیت از ۱۶ جهت بررسی میشود و پس از تایید آنها، ما هم خیالمان راحت است که راننده اسنپ، از سوی پلیس تایید شده است

وی اکنون در بیانیه خبری اسنپ در این رابطه میگوید: «اسنپ امروز به وعده خود در مورد بدل شدن به امنترین سرویس هوشمند حملونقل در ایران عمل کرده و در همکاری با پلیس اماکن استعلامی فراتر از گواهی عدم سوپیشینه کیفری را در دستور کار قرار داده است. به این ترتیب، ضریب امنیت مسافران در سفرهای شهری افزایش پیدا خواهد کرد و در عین حال فرآیند ثبت نام رانندگان نیز در تمامی شهرهای ایران به مراتب آسانتر از قبل انجام خواهد شد. به علاوه اینکه متقاضیان از صرف هزینه و زمان برای دریافت گواهی عدم سوپیشینه معاف میشوند

اسنپ همچنین خبر می‌دهد کلیه افرادی که تا امروز در ناوگان اسنپ به عضویت درآمدهاند مورد پالایش مجدد قرار گرفتهاند و صلاحیت آنها از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا بازنگری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Hamid 159
    Hamid 159 | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    اینها بفکر جوان و اشتغال و این حرفها نیستن که!! تادیروز راننده هارو حلواحلوا میکردن. یه آدم بیخود یه غلطی کرده و مرتکب جرم شده که تازه همون هم مقصرش مسوول استخدام خیابانی اسنپ بوده! این دلیل نمیشه که همه رو به یک چشم ببینن!!
    من که حلال نمیکنم هیچکدام عوامل اسنپ رو؛ شب عیدی خوب مارو از نون خوردن انداختن

  • Hamid 159
    Hamid 159 | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    حالا که تعداد جوانها بیکار مملکت که بالاجبار راننده اسنپ شدند آنقدر زیاد شده که دیگه به بهانه های مختلف یکی یکیشون رو خذف میکنن؟!! قباحت داره بخدا. گواهی عدم سوء پیشینه ی خودشو روهم قبول ندارند

  • AmooBehzad
    AmooBehzad | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    یواش یواش داره گند این شرکت هم درمیاد کاملا داره تبدیل میشه به یک نرم افزار شنود و جاسوسی

    • رضا آرین
      رضا آرین | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

      حرف مفت نزن بابا

  • saeed joorabchi
    saeed joorabchi | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    چقدر خوب بود یکبار جای این همه رپورتاژ آگهی که برای اسنپ کار می کنید می رفتید و درد دل راننده های این شرکت رو می شنیدید و از اون گزارش تهیه می کردید. اسنپ با انحصارش راننده ها رو بیچاره کرده، البته اگر اینکار رو بکنید بعید نیست بودجه تون رو قطع کنن و مسلما اینکار و نمی کنید.

  • Eskandari
    Eskandari | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    در مورد تناقض بین اپلیکیشن اسنپ در گوگل و بازار هم بپرسید.

مطالب پیشنهادی