ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

WWDC
تکنولوژی

زمان و مکان احتمالی برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل مشخص شد

کمپانی اپل هرساله همایشی را تحت عنوان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) برگزار کرده و در آن محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را با توسعه دهندگان در میان گذاشته و از آینده پلتفرم ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

کمپانی اپل هرساله همایشی را تحت عنوان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) برگزار کرده و در آن محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را با توسعه دهندگان در میان گذاشته و از آینده پلتفرم های نرم افزاری اش می گوید.

این کمپانی هنوز مکان یا تاریخ برگزاری این کنفراس را در سال جاری اعلام نکرده اما برخی منابع آگاه اطلاعاتی را در این باره افشا کرده اند.

WWDC بین سال های 2003 تا 2016 در «موسکون سنتر» سانفرانسیسکو برگزار می شد اما سال گذشته «کانوکشن سنتر» سن خوزه میزبانی آن را بر عهده داشت و حالا یکی از منابع آگاه مدعی شده که همین مرکز به عنوان میزبان WWDC 2018 انتخاب شده است.WWDCاین رویداد در سال های گذشته در خرداد ماه برگزار شده و با نگاهی به تقویم مراسمات رزور شده در کانوکشن سنتر می توان تاریخ برپایی WWDC را حدس زد:

  • کنفرانس O'Reilly Velocity: از 21 تا 24 خرداد ماه
  • DataWorks Summit and Hadoop Summit : از 27 تا 31 خرداد
  • کنفرانس و نمایشگاه سنسورها: از 5 تا 7 تیر

با توجه به این تقویم تنها بازه زمانی رزرو نشده 14 تا 18 خرداد ماه است که احتمالا مصادف با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل خواهد بود.

انتظار می رود کمپانی کوپرتینویی در این رویداد از iOS 12 و macOS 10.14، نسخه های بعدی watchOS و tvOS و مدل جدیدی از آیپد پرو رونمایی خواهد کرد که احتمالا از دوربین TrueDepth، Face ID, نمایشگر لبه تا لبه و بریدگی مشابه با آیفون X برخوردار باشد.

علی رغم قیمت بالای بلیط 1599 دلاری WWDC تعداد متقاضیان آنقدر زیاد است که اپل برای تعیین شرکت کنندگان ناچار به قرعه کشی می شود که در  WWDC 2017 حدود 5 هزار توسعه دهنده و هزار مهندس خوش شانس این فرصت را به دست آوردند.

وب سایت دیجیاتو در سال های گذشته این رویداد را به صورت زنده پوشش داده و امسال نیز همین برنامه را در دستور خود قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی