ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا
تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدیدی از موبایل های نوکیا در آستانه MWC

در حالی که HMD خود را برای عرضه چندین مدل مختلف از اسمارت فون های تحت برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل آماده می کند، خبرها و شایعات زیادی درباره محصولات این کمپانی منتشر شده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

در حالی که HMD خود را برای عرضه چندین مدل مختلف از اسمارت فون های تحت برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل آماده می کند، خبرها و شایعات زیادی درباره محصولات این کمپانی منتشر شده است.

نوکیا 7 پلاس

ایوان بلس، در تازه ترین افشاگری خود رندری از پنل جلوی نوکیا 7 پلاس منتشر کرده که در گوشه بالای سمت راست آن برند نوکیا دیده می شود.

در این تصویر شاهد نمایشگری با حاشیه اندک هستیم که گوشه های آن به صورت مدور طراحی شده است. علاوه براین کلیدهای ناوبری مجازی روی صفحه نمایش قرار گرفته و کلیدهای فیزیکی نیز در سمت راست تعبیه شده اند.

همانطور که می بیند روی نمایشگر این موبایل تاریخ 25 فوریه برابر با 6 اسفند به چشم می خورد که احتمالا به تاریخ رونمایی از آن اشاره دارد.نوکیا 7 پلاسبر اساس اطلاعاتی که به تازگی از منابع چینی منتشر شده این موبایل از دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن 12 و 13 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 2 برابری) و لنز ساخت شرکت معتبر «کارل زایس» بهره می برد.

همچنین 4 گیکابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده و به نظر می رسد تنها بخشی از آن که توانایی رقابت با تلفن های هوشمند پرچمدار را ندارد، چیپست اسنپدراگون 660 باشد که البته برای یک میان رده بسیار مطلوب است.

نوکیا 8 پرو

وبسایت «NokiaPowerUser» به نقل از منابع ناشناس اعلام کرده که HMD در حال توسعه نوکیا 8 پرو است که مدل ارتقا یافته نوکیا 8 محسوب می شود.

نوکیا 8 پلاس
تصویر تزئینی است

علاوه بر این این کمپانی قصد عرضه نوکیا 10 را در سال جاری میلادی ندارد و تمام شایعاتی که تاکنون از موبایلی با عنوان نوکیا 10 منتشر شده در واقع به 8 پرو مرتبط می شود. با توجه به این مساله نوکیا 8 پرو احتمالا به آخرین نسخه از چیپست اسنپدراگون و دوربین جدیدی مجهز است که از فناوری زوم چرخشی و ماژولی با 5 لنز بهره می برد.

این دوربین پنج گانه احتمالاً دیدی دایره ای را ارئه می دهد و از 7 حفره برخوردار خواهد بود؛ 5 حفره برای لنز ها و دو حفره برای جای گیری فلش های LED دوگانه.

احتمال رونمایی از این موبایل در کنگره جهانی موبایل بسیار اندک است و ممکن است معرفی آن به تابستان سال جاری موکول شود.

نوکیا 4

حدود 2 ماه قبل تجزیه و تحلیل کدهای اپلیکیشن دوربین نوکیا نشان داد که کمپانی فنلاندی در حال توسعه چند مدل جدید با نام های نوکیا 1، 7 و 4 است.

در آن زمان اطلاعات بیشتری درباره این مدل ها ارائه نشد اما در هفته های بعد به مرور خبرهایی از عرضه نوکیا 1، 7 پلاس و 8 سیریکو و عرضه آنها در MWC 2018 منتشر شد ، با این حال تا امروز هیچ حرفی از نوکیا 4 به میان نیامده بود.

حالا اما برخی منابع با تائید وجود اسمارت فونی با این نام مدعی شده اند که نوکیا 4 از چیپست اسنپدراگون 450 مجهز به پردازنده هشت هسته ای با کلاک 1.8 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    دل تو دلم نیست... ای وای دلم ? ?

  • آریا
    آریا | ۱ اسفند ۱۳۹۶

    اگه اندرویدش خالص باشه احتمالا برای اولین بار موبایل بعدیم نوکیا خواهد بود
    از سامسونگ و این چینی ها خسته شدیم با اون اینترفیس مزخرفشون

    • Chetmars
      Chetmars | ۲ اسفند ۱۳۹۶

      بله. اندرویدشون نزدیک به اندروید خالصه و کیفیت ساخت بدنه بالایی دارن. اما از لحاظ ارزش خرید مطمئن نیستم که بهترین گزینه باشن. باید منتظر اعلام قیمتشون باشیم.

مطالب پیشنهادی