ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل تپ‌سی: سامانه احراز صلاحیت رانندگان در اختیار تمام تاکسی‌های آنلاین است

نحوه جذب راننده در تاکسی‌های اینترنتی به شکل کلی در حال تغییر است و از این به بعد افرادی که مایل به همکاری در این نوع‌ سامانه‌ها هستند نیازی به دریافت گواهی سوء پیشینه نخواهند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۰

نحوه جذب راننده در تاکسی‌های اینترنتی به شکل کلی در حال تغییر است و از این به بعد افرادی که مایل به همکاری در این نوع‌ سامانه‌ها هستند نیازی به دریافت گواهی سوء پیشینه نخواهند داشت بلکه صلاحیت آنها به شکل آنلاین از طریق پلیس تایید یا رد می‌شود.

«میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپ‌سی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که این شرکت نیز به سامانه جدید پلیس اماکن دسترسی پیدا کرده و تلاش برای استفاده از روش جدید احراز صلاحیت که ظرف ۴۸ ساعت انجام می‌شود، از اسفند سال گذشته آغاز شده است:

«سوءپیشینه، صرفاً استعلام‌هایی که منجر به حکم قضایی شده‌اند را ارائه می‌داد در صورتی که در روش جدید پیشینه افرادی که حتی قبلاً در کلانتری بازداشت شده‌اند هم مشخص است. این استعلام آنلاین انجام می‌شود و در مدت کوتاهی تا نهایتاً ۴۸ ساعت به آن پاسخ داده می‌شود.»

مدیرعامل تپ‌سی خبر می‌دهد که سیستم استعلام برای تمام تاکسی‌های آنلاین ارائه شده است: «تپ‌سی و اسنپ برای به نتیجه رساندن این طرح پیشرو بودند اما امروز همه تاکسی‌های آنلاین می‌توانند از آن استفاده کنند. سال گذشته ما و اسنپ تنها بازیگران اصلی این بازار بودیم و این موضوع را پیش بردیم. این اتفاق امنیت سفرها را افزایش می‌دهد.» او می‌گوید که تپ‌سی در این رابطه، همکاری مستقیمی با اسنپ نداشته است.

بر اساس این طرح، تایید یا رد صلاحیت به شکل کامل به پلیس امنیت و اماکن واگذار شده و تاکسی‌های اینترنتی دیگر نقش مستقیمی در تایید صلاحیت افرادی که متقاضی پیوستن به ناوگان آنها هستند نخواهند داشت. منشی‌پور در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«پلیس است که صلاحیت یا عدم صلاحیت کار کردن راننده در تاکسی اینترنتی را مشخص می‌کند. جزییات این تصمیم را هم ارائه می‌دهند اما در نهایت ما از نظر آنها پیروی می‌کنیم. البته پس از این مرحله ما در سیستم خودمان پروسه‌های سخت‌گیرانه‌تری داریم که ارتباط مستقیمی با رفتار رانندگان و بازخوردی که از کاربران می‌گیریم دارد.»

او اشاره می‌کند که مرحله اول تایید صلاحیت بر عهده پلیس بوده و تپ‌سی هم تابع این تصمیم است اما پس از شروع به کار، فرد در مراحل پایش قرار می‌گیرد که ارتباط مستقیمی با بازخورد مسافران دارد.

روز گذشته اسنپ خبر از این تغییر در نحوه جذب راننده داده بود؛ تغییری که اولین بار «ژوبین علاقبند»، نایب رییس هیات مدیره اسنپ در گفتگوی خود با دیجیاتو به آن اشاره کرد. حال مدیرعامل تپ‌سی نیز عنوان می‌کند که همین سرویس در اختیار این شرکت نیز قرار گرفته و تمام تاکسی‌های آنلاین می‌توانند از این مزیت پلیس اماکن بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mohammad reza
    mohammad reza | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    ما چند روز پیش در اصفهان ازتپسی استفاده کردیم و برای مادر بزرگم ماشین گرفتیم و توی پلاستیک ۱و نیم میلیون پول گذاشته بود لای چنتا مشما و سوار شد و پلاستیک ها هم گذاشتیم عقب و رفت ، رسید خونه خالم پیاده شد و راننده تا اومد دوتا پلاستیک رو بیاره طول میکشه و بعدش پلاستیک ها رو میزاره و با سرعت میره ، یک میلیون و نیم رو دیده بوده و برداشته بود و گوشی هم الان خاموش کرده و جالبه که به تپسی زنگ زدیم گفتن گوشی راننده خاموشه و بعد از چند روز هیچ کاری برامون نکردن ، و همش میگن کارشناسامون پیگیری میکنن و خودتون برین پلیس شکایت کنید ، واقعا که متاسفم برای این تاکسی های اینترنتی ، خیلی بی امنیت و مسخرست .

  • رضا آرین
    رضا آرین | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    بدو.بدو که از اسنپ عقب نمونی. باعث همه بدبختی های راننده ها همین تپسیه با اون قیمت های مسخره ش که باعث میشه هیچ راننده ای سرویس هاشو نگیره و هر مسافری واسه دو تومن کمتر نیم ساعت تمام درخواست رو تکرار کنه

    • d.e A
      d.e A | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

      همين تپسى نبود رقابتم نبود دو برابر آژانساى بيرون واسه اسنپ بايد پول ميدادى

  • حامد
    حامد | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    امیدوارم این دیتابیس نزد پلیس محفوظ بماند و بعدا در دسترس جاهای دیگه مثل امور مالیاتی یا ... قرار نگیرد

    • محمدی
      محمدی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

      دقیقا

مطالب پیشنهادی