ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تولد یک ستاره تازه؛ اولین اطلاعات از نسل تازه مرسدس بنز S کلاس

به طور رسمی مرسدس بنز اعلام کرده است که نسل جدید S کلاس با مدل 2020 معرفی خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد طراحی نسل جدید S کلاس همان خط مشی نسل جدید CLS را ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

به طور رسمی مرسدس بنز اعلام کرده است که نسل جدید S کلاس با مدل 2020 معرفی خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد طراحی نسل جدید S کلاس همان خط مشی نسل جدید CLS را دنبال خواهد کرد. چراغ های عقب از نوع LED و احتمالا طراحی بین نسل فعلی S کلاس و مدل CLS خواهد بود.

مرسدس با پوشش استتاری سنگینی بدنه این خودرو را پوشانده است اما به نظر می رسد که در بخش جلویی با جلوپنجره مشبک طرف هستیم و چراغ های جلویی نیز به کلی پوشیده شده است و نمی توان اظهار نظری در مورد آن کرد.

در بخش فنی احتمالا این خودرو از موتور 4 لیتری V-8 جدید مرسدس بنز با حداکثر قدرت 463 اسب بخار و 516 پوند فوت گشتاور بهره ببرد. این موتور در حال حاضر در مدل S550 فعلی استفاده می شود.

نسل بعدی اس کلاس همچنان به جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک مجهز خواهد شد و سیستم چهارچرخ متحرک مرسدس بنز موسوم به 4MATIC به طور گسترده در مدل های مختلف این خودرو استفاده خواهد شد.

استفاده از سیستم های هیبریدی نظیر سیستم 48 ولتی و موتور الکتریکی برای سامانه استارت/استاپ از دیگر مشخصات فنی نسل بعدی  S کلاس است. همچنین یک مدل هیبریدی نیز برای این نسل همانند همیشه در نظر گرفته شده است.

فیس لیفت نسل فعلی مرسدس بنز که تحت عنوان مدل 2018 عرضه شده است بیش از 6500 قطعه جدید به نسبت مدل پیش از فیس لیفت دارد.

در هر صورت باید دید که چه زمانی نسل جدید مرسدس بنز S  کلاس معرفی خواهد شد اما با شروع دهه جدید میلادی باید انتظار معرفی این خودرو با مدل 2020  را داشته باشیم.

در حال حاضر نمی توان صحبتی از سطح رانندگی خودکار این خودرو و فن آوری های خاص آن کرد اما قطعا مرسدس بنز با دست خالی وارد میدان نخواهد شد و خود را برای رقابت با دیگر رقبا همچون شرکت تسلا و بی ام و آماده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • payman
    payman | ۱ اسفند ۱۳۹۶

    شبیه BMW چرا شده

مطالب پیشنهادی