ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Uhsupp
تکنولوژی

شبکه اجتماعی Uhsupp احتمالا همراه با گلکسی S9 منتشر می شود

اگر اخبار را پیگیری کرده باشید حتما می دانید که سامسونگ در رویداد MWC پیش رو که ششم اسفند ماه در بارسلون برگزار می شود، قصد دارد که از پرچمداران جدیدش گلکسی S9 و S9 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

اگر اخبار را پیگیری کرده باشید حتما می دانید که سامسونگ در رویداد MWC پیش رو که ششم اسفند ماه در بارسلون برگزار می شود، قصد دارد که از پرچمداران جدیدش گلکسی S9 و S9 پلاس رونمایی به عمل آورد. شنیده ها حاکی از آنند که این دو اسمارت فون کمتر از یک ماه پس از رونمایی رسمی، برای خرید روانه بازار خواهند شد.

اما همراه با این دو تلفن هوشمند، پیش بینی می شود که سامسونگ از یک سرویس شبکه اجتماعی جدید به نام Uhsupp هم رونمایی کند. مطابق گزارشات قبلی، به نظر می رسد که نام تجاری Uhsupp هم اکنون در کشورهای اتحادیه اروپا و کره جنوبی به ثبت رسیده، اما هنوز انتشار این اپلیکیشن در ایالات متحده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش یکی از منابع نزدیک به سامسونگ، شبکه اجتماعی Uhsupp در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند ماه) به دست کاربران سامسونگ می رسد، هر چند که بعد از برگزاری MWC احتمالا به شکل بتا در دسترس کلیه کاربران قرار خواهد گرفت.

Uhsupp یک شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان است که صاحبان موبایل های گلکسی به وسیله آن می توانند موقعیت همدیگر روی نقشه را به طور همزمان پیدا کرده و آن را با هم به اشتراک بگذارند. همچنین این سرویس درست مثل اینستاگرام و تلگرام، قابلیت ارسال و دریافت پیام را نیز دارد.

با این وجود اطلاعات بیشتری در مورد آن هنوز در دسترس نیست و ظاهرا برای این موضوع باید تا برگزاری نمایشگاه MWC بارسلون منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    چرا این سامسونگ بیخیال نرم افزار نمیشه؟ بابا باور کنین شما تو سخت افزار خوبید ولی از نظر نرم افزاری فاجعه اید. اون بادا و تایزن به کجا رسید که این بخواد برسه

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    باز یه اپ اضافه و غیر قابل حذف؟

مطالب پیشنهادی